verlichting lichtschakelaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Euh....heb je de lamp boven de asbak voor de achterpassagiers al gehad.....Miquelangelo1969 schreef : Volgens mij heb ik alles brandend als ik de stoelverwarmingsschakelaar heb gehad...
Enne, er zitten ook lampjes in de gordelhouders........
Die joekel van een accu heb ik ook, al was het alleen maar voor de koudestartstroom van 680A, die mijn maximaal-formaat Bosch SilverLine levert....
Ohja, als je die drie ook gehad hebt (waarvan de gordelhouders een lastige zal zijn, de houder kan namelijk niet open) zal ik weer verder denken...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat moet je net aan mij vragen.........Miquelangelo1969 schreef : Straks ga je me nog vertellen dat er ook lampjes in de electrischeraambediening hoort te zitten!!
Ze zitten niet in alle schakelaars, maar alleen in die met het ruitje erop.Die dwarse schakelaar heeft normaal geen lampjes, maar na 2 en een half uur prutsen, bij mij dus wel.
Dus.......succes.Ik heb er volgens mij trouwens nog een paar over..................
<a href="/node/15597" target="_blank">Ze zijn hier uitgebreid besproken. </a>
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar die jij nog over hebt, zouden die passen in die van mij? Ik heb trouwens alleen electrische ramen voor.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, die passen, je hebt er drie nodig, ze werken meteen.Het vervangen is een secuur werkje, maar kan wel. Ik zal vanavond eens kijken of ik ze kan vinden.Heb je wel electrische spiegels?Miquelangelo1969 schreef : Maar die jij nog over hebt, zouden die passen in die van mij? Ik heb trouwens alleen electrische ramen voor.....
Ik vind trouwens die courtesy-lights van japanse auto's ook wel geweldig.Mijn volgende actie is het inbouwen van een lanpje bij de bestuurder een bijrijder, aan het 'voeteneind', gevolgd door een LED-strip, onder aan de deur, zodat je ziet waar je instapt als je de deur open doet.
Deze beide zaken zijn onzichtbaar weg te werken, reden te meer om er aan te beginnen.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar mocht je ze vinden dan houd ik me zeker aanbevolen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik denk trouwens dat deze 'discussie'erg handig is voor mensen die hetzelfde willen doen als ik, ik heb er iig erg veel aan gehad!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dit standaard in de Volvo's,die gordelverlichting?Baseman schreef : Enne, er zitten ook lampjes in de gordelhouders........
Ohja, als je die drie ook gehad hebt (waarvan de gordelhouders een lastige zal zijn, de houder kan namelijk niet open) zal ik weer verder denken...
Ik heb in de 960 geen verlichting in de gordelhouders,en ik las in een ander draadje dat er een klepje zou zitten en daarachter een lampje,maar ik heb geen klepje,maar dus waarschijnijk wel een (defect) lampje?
Hoe vervang ik deze?
groet Mischa