Voorbereidingen grote reis
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;107939 schreef : Waar ga je eigenlijk naar toe: Kazachstan oid?
Ik wil zo veel mogelijk uitsluiten. Verrassingen onderweg heb ik geen zin in.
We hebben een redelijk strak schema, en een kapotte auto past daar niet in.
Bovendien heeft de wagen een flinke poos stilgestaan, en ik wil ?cht niet dat er iets misgaat...
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het zou in ??n dag nog kunnen, maar dan moeten we vroeg weg en dan wordt het jagen. Dat wil ik de auto niet aan doen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
mijn schema is altijd dat ik geen schema heb, ik plan de dag van te voren wat we de volgende dag gaan doen, en dat bevalt mij prima, weet altijd alleen de dag dat we weer terug moeten zijn..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;107996 schreef : Ik wil zo veel mogelijk uitsluiten. Verrassingen onderweg heb ik geen zin in.
We hebben een redelijk strak schema, en een kapotte auto past daar niet in.
Bovendien heeft de wagen een flinke poos stilgestaan, en ik wil ?cht niet dat er iets misgaat...
Als je verrassingen uit wil sluiten, dan zou je beter nu al met de auto rijden! Je kan beter nu de problemen tegenkomen dicht bij huis ipv ergens op weg naar frankrijk in de hitte!
Mijne heeft ook een hele tijd stil gestaan en het was de ene na de andere verrassing, oa carb, motor, brandstofslangen...! Nog steeds heeft hij mij soms bij de lurven (kapotte radiator...) Je moet gewoon dat ding rijden!
Dingen gaan er altijd kapot gaan, het is de vraag wanneer en ik ben van mening! Beter vroeg (lees:nu) dan laat (lees: op weg naar vakantie!)
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;108052 schreef : We hebben twee dagen om in Avignon te komen.
Ik kan je de route door de bergen aanraden, dus vanaf Nancy deels door de Vogezen, door de Jura, daal je af richting het meer van Geneve en dan door een corridor dwars over de Alpen. Voor mij was dit de gaafste vario-ervaring allertijden! Met een 2-liter moet het ook wel lukken. Het vergt natuurlijk wel wat van je wagen en zeker van je remmen!