Voorbereidingen grote reis
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Zaklamp of ledlamp die oplaadbaar is (accu, zonnecellen, knijpkat)
- tyrips, slangklemmetjes, isolatietape (eventueel bivakmuts)
- reservewiel met dezelfde maat band met goed profiel
- hesjes, gevarendriehoek, afzetlint (rood/wit/blauw)
- v3c t-shirt, v3c petje, v3c sticker, taxatierapport (copie)
- afvalzakjes om van alles in te gooien.
Als je auto ergens staat dan de stekker rechtsonder er uit trekken. Kunnen ze hem nooit stelen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
volvofiel;103690 schreef : Met die Europaservice wordt repatri?ring gegarandeerd in zowel het geval van blikschade als mechanische schade (= pech) en hebben we recht op de Wegenwacht.
Inderdaad, en wij stonden er naast. (gelukkig met een eigen autoNiels;103723 schreef : Niet helemaal waterdicht Joost: repatri?ring wordt gegarandeerd zolang de kosten daarvan de dagwaarde niet overschrijden. De ANWB heeft Frits ook nog zo'n geintje geflikt, en die stond nog in Belgi?... De pechhulp is echter fijn.

Zorg daarom ook dat hij op een van de taxatiedagen een mooi viercijferig getalletje krijgt waarvan het begingetal in ieder geval geen 1 is... Dan is de kans al veel groter dat ze je terugbrengen.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;103690 schreef : In ieder geval wordt het ANWB-lidmaatschap uitgebreid naar Europa-service.
Daarvoor ben ik vandaag naar een ANWB-winkel geweest.
Met die Europaservice wordt repatri?ring gegarandeerd in zowel het geval van blikschade als mechanische schade (= pech) en hebben we recht op de Wegenwacht.
Kortom: waterdicht!
Uhm, ik wil niet vervelend doen, maar het pasje van de ANWB is op naam, niet op kenteken. Aangezien paps het pasje meeneemt voor het geval hij zelf pech krijgt (kans is klein met een Toyota), hebben wij er niks aan.
Toch? :confused:
- V300 register
- Verbannen
-
Als student krijg je 50% korting bij de ANWB voor de eerste jaren. Zeker een aanrader met die oude gebakjes, en al helemaal in het buitenland.
Enne, wat Niels/jeroen zeiden. Ik was erbij: Ben er dus de 16e bij op de taxatiedag! Goeie investering.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel 2;103748 schreef : Uhm, ik wil niet vervelend doen, maar het pasje van de ANWB is op naam, niet op kenteken. Aangezien paps het pasje meeneemt voor het geval hij zelf pech krijgt (kans is klein met een Toyota), hebben wij er niks aan.
Toch? :confused:
Daarom moet jij je service ook uitbreiden, h?h? :woei:
Je was er gisteren niet dus ik heb het je nog niet kunnen zeggen

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;103754 schreef : Enne, wat Niels/jeroen zeiden. Ik was erbij: Ben er dus de 16e bij op de taxatiedag! Goeie investering.
Op zaterdag moet ik werken...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Zekeringen
- Plaid
- Olie
- Koelvloeistof
En ook altijd handig om de druk in je reservewiel-band te controlen.
Gr; Wouter.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
elpee;103830 schreef : Maar als zijn paps bij de volvo gaat staan en belt voor de volvo moeten ze hem helpen. Wie controleert er dat jij niet met die auto hebt gereden
Ja leuk, paps die in N?mes zit bellen of 'ie even naar Metz wil komen... :lol: