Auto staat stil
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zo doen we dat!
ik kon het n?et laten en ook de carburateur moest er even aan geloven. de acceleratiesproeier mocht 6!!!!!! slagen vaster, hij piste meer benzine in de 2etrap als in de eerste, niet normaal gewoon! ook zat er een draadeind van de carb voet compleet los, en de overige 3 moeren zaten ook niet deugdelijk vast:) eigenlijk vind ik dit bijzonder raar, want de auto heeft net een onderhoudsbeurtje gehad. wordt de werking van de carburateur dan niet even gecontroleerd???
nu nog even een nieuwe ontkoppelaar (Erik meet ook even met een multimeter of je in D pas spanning krijgt op het moment dat de pook knop ingedrukt wordt) ik had helaas geen multimeter bij me, anders had ik dat uiteraard zelf al even doorgemeten.
mike, bedankt voor de heerlijke koffie en veel plezier met je rijdende auto!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;96652 schreef : in de regen? ook zat er een draadeind van de carb voet compleet los, en de overige 3 moeren zaten ook niet deugdelijk vast:) eigenlijk vind ik dit bijzonder raar, want de auto heeft net een onderhoudsbeurtje gehad. wordt de werking van de carburateur dan niet even gecontroleerd???
Daar kijk ik dus echt niet vanop Anjo, ik heb het ook gehad, de week ervoor alles vastgezet en na een ritje van 20 km autostrade, bokken en slaan, uitvallen en weet ik veel wat. 1 van de 4 moeren gewoon kwijt, 3 helemaal los. Nog al wiedes dat hij niet meer reed! Gewoon borgmoeren op zetten, probleem opgelost! Die tip heb ik van een lid van de Technische commissie! Oh ja, dat was jij!:nono:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Mike Leonardus;96645 schreef : Wel, hij rijdt weer. Nu alleen nog de ontkoppelingsklep en een bout voor de startmotor. Erik (uit Landhorst), heb jij die nog ? (En zo ja, wanneer zou ik 'm op kunnen halen ?). Een mailtje naar je sturen strandde op een volle mailbox..., dus vandaar maar op deze manier.
En uiteraard mijn grote dank voor Anjo, die in 4 uur tijd, in de regen, een nieuwe koppeling onder m'n 340 lepelde.
En nu ben ik natuurlijk zwaar benieuwd hoe ?e rijd als ie helemaal in orde is....
Zie ik dat nu niet goed, of was er van de koppeling gewoon niets meer over! Ik zie de plines, maar ik zie verder geen voering meer... Allemaal weg!? Heuh!:crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
koppeling ala streepje, maar dan zonder een in 3en gebroken drukgroep
jammer wouter:D
antiekeradio;95562 schreef : als ik het 'vastgeslagen koppeling' verhaal zo zie, denk ik dat dit misschien wel de tweede vario met in 3 stukken gebroken drukgroep zou kunnen zijn.
zeker gezien de metaalachtige geluiden...
nog net niet:P
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
@Mike: je bent toch zeker wel ter plekke lid geworden, of niet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
petje af dat je dat zo voor elkaar krijgt.
hoe steun je de motor af?? (blokken onder het carter ofzo?)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het is inderdaad even flink bikkelen om het op deze manier te doen, het scheelt dat ik er al nogal wat gedaan heb...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
En dan die regen. Da's ook niet geweldig.
Is het een idee om bij mij in de werkplaats een vario-afsteldag te organiseren; 2 vario's per uur (max 12 op een dag?).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
we moeten gewoon meer sleuteldagen hebben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik: bedankt voor de hulp ! En de klep natuurlijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.