Sportstuur montage
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2008 13:27 #726184
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sportstuur montage
Ik had mijn oude stuurtje nog opgemeten haalde 33cm niet was exact 34cm doorsnede.
Maar idd de klokkenhandel is idd moeilijker te zien , ik dacht vooral de richtingaanwijzer (en die is wel belangrijk bij niet terugverende richtingautomaat zoals bij mij, er zit geen terugslag-nokje op de naaf).
Ach goed koppie erbij houden he, met de 30cm sportstuur zal de richting-knipper net te zien zijn gok ik
.
Maar idd de klokkenhandel is idd moeilijker te zien , ik dacht vooral de richtingaanwijzer (en die is wel belangrijk bij niet terugverende richtingautomaat zoals bij mij, er zit geen terugslag-nokje op de naaf).
Ach goed koppie erbij houden he, met de 30cm sportstuur zal de richting-knipper net te zien zijn gok ik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2008 16:44 #726209
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Sportstuur montage
nog mooier:
ik ben een goeie 3 uur bezig geweest om de claxonring met richtingaanwijzerterugslag te monteren, werkte helemaal perfect.
en dan mol ik het nokje doordat ik bij het driften tijdens het omgooien van de auto het handle meenam.
al die moeite voor niets...
ik ben een goeie 3 uur bezig geweest om de claxonring met richtingaanwijzerterugslag te monteren, werkte helemaal perfect.
en dan mol ik het nokje doordat ik bij het driften tijdens het omgooien van de auto het handle meenam.
al die moeite voor niets...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2008 21:11 #726243
door V300 register
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2008 21:22 #726247
door Anjo van den Akker
op het oog ziet dat eruit als een direct fit, vertanding is ong gelijk, de vraag is, of de maat van de spievertanding hetzelfde is, (diam van het gat, aantal sleuven). stuurtje wisselen is een makkie, ik zou het gewoon proberen, 5 minuten werk. geinig stuurtje zo!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2008 21:27 #726251
door V300 register
Zit alleen geen claxon-dopje bij, dus moet ik daar iets anders voor verzinnen. Hoe heb jij dat zitten? Gewoon de 2 draadjes contact laten maken?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2008 21:50 #726254
door Anjo van den Akker
ja, maar met de originele claxonring daarom duurde het aanpassan van mijn naaf wel even, alternatief is een stuk ouderwets telefoonsnoer gaan gebruiken dat om de naaf gewikkeld zit:humor:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2008 22:10 #726259
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Sportstuur montage
Maak er een vrachtwagenclaxon op Anjo, met zo'n kettinkje aan het dak van de auto:humor:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2008 22:13 #726260
door Anjo van den Akker
ik heb al een luchthoorntje uit een dukes of hazard set, en een vrachtwagentoeter ging niet lukken, ombouw naar 24V en de luchttank daarvoor vond ik niet de moeite. ik heb nu netjes 2 draden zitten in 't gat voor de claxondop, ik moet nu alleen nog een claxondop hebben of zelf maken, maarja het komt er maar niet van.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2008 22:17 #726263
door V300 register
Kijk hier eens...
claxon
claxon
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2008 22:21 #726266
door Anjo van den Akker
ja ik vin het prachtig een r-sport claxondop, maar als een r-sport claxondop het enige r-sport aan de auto is vind ik mezelf nogal voor lul rijden. met het oog op m'n toekomstplannen is een sparco claxondoppie beter op z'n plaats.
en ik ga liever op zoek naar een zaakje in nederland dat die dingen levert als dat ik dollars over ga maken:D
en ik ga liever op zoek naar een zaakje in nederland dat die dingen levert als dat ik dollars over ga maken:D
Moderators: Mark Smeets