Sportstuur montage
- V300 register
- Verbannen
-
Ja ik keek via; www.autosportcompany.nl/ naar die claxonbuttons, zou net niet in een vrij plakje dashboard passen maar zijn op zich rustig ogende knoppen, hier hoeft geen veer achter toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ralphies;49874 schreef : Hoi ja dat is misschien ook wel een optie ja, als je dat tzt wilt doen dan betaal ik je er uiteraard voor, tis tenslotte voor jou ook een hoop precisiewerk om het voor elkaar te krijgen, tis wel de mooieste oplossing.
Ja ik keek via; www.autosportcompany.nl/ naar die claxonbuttons, zou net niet in een vrij plakje dashboard passen maar zijn op zich rustig ogende knoppen, hier hoeft geen veer achter toch?
als het goed is zit er al een veer in bij zo'n apparaat. ik ga de mijne zelf vervaardigen maar dat is het gemak van een draaibank hea:)
die schakelaar die ik bedoel, ik heb een schakelaar in het model van de originele schakelaars die al in het dashboard zitten (oa voor mistachterlicht, achterruitverwarming etc.) en dan verend, dus als ik hem indruk dan gaat die luchthoorn loeien, laat ik hem los dan stopt de luchthoorn met loeien.
overigens, als ik op die link klik dan moet ik een .php bestand opslaan die ik vervolgens nergens mee kan openen. kun je proberen om die link als afbeelding toe te voegen aan je bericht zoals ik hierboven gedaan heb?, dan kan ik tenminste ook zien wat voor claxondop je in gedachten heb whaha:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ralphies;49915 schreef :
voila, dit bedoel ik dus, handy en vrij snel gemonteerd lijkt me (als diameter holte naaf/stuur met dit item overeenkomt uiteraard).
jaah okee, die worden dus bovenop je stuur geschroefd met dezelfde boutjes die de naaf in gaan, dan zit waarschijnlijk aan de onderkant van die schakelaar een tweetal connectoren om die schakelaar aan te sluiten. dus je heb idd een tweetal draden nodig in de naaf..
- V300 register
- Verbannen
-
Anders moet deze er nog in betaalbewerkt worden (geen nederlands woord :S ).
En dan is van merk Poli die afdekkap met toeter mooi, zitten ook verlengde boutjes bij standaard, kosten 15 euro nieuw als setje).
Je hebt ook wel een claxon QMS ofzoiets en die is 5 euro zonder sierring dan.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb nu een moer herbruikt met blauwe kunstof borg-gedeelte, in onderdelenboek staat enkel art. nr. , maar welke maat moer moet ik navragen bij de ijzerboer??
De circlip in onderdelenboek zit bij mij niet meer onder moer bevestigd zag ik ooit.
Als iemand de maat stuurmoer weet, hoor ik het graag!!!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb al een plek gevonden voor een evt. externe claxon-knop: mijn asbakkie!! ik rook niet meer dus kan ik handig daar een push-button in verwerken (is ook nog redelijk in handbereik als je snel moeten toetten).
En voor bedrading gaatje boren en via achterlangs naast mijn economy-meter slang mooi door schutbord richting motor, zie je er verder nix van.
- V300 register
- Verbannen
-
Ralphies;50001 schreef : Ik heb al een plek gevonden voor een evt. externe claxon-knop: mijn asbakkie!! ik rook niet meer dus kan ik handig daar een push-button in verwerken (is ook nog redelijk in handbereik als je snel moeten toetten).
Niet dat ik vervelend ofzo wil zijn, maar mag dat zomaar? Komt ie daarmee door de APK, wil ik maar zeggen... Weet iemand dat?
- V300 register
- Verbannen
-
zover ik weet wordt zelfs zo'n 'knijpbalg' toeter nog goedgekeurd :+