Sportstuur montage
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

www.hornblasters.com/video.php?pic=42
www.hornblasters.com/products/category.php?class=1
- V300 register
- Verbannen
-
www.stebel.it/stebel/index.htm
Ik heb de Nautilus standard besteld, gaat minimaal 50000 x toeteren mee bij een goede >115 dB.
En als het dan nog niet luid is komen er 2 in (grapje).
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ralphies;50200 schreef : Kijk!!!! dat ziet er netjes uit, mooi en zo te zien heb je ook een variomaat en de uitgebreide klokkenset, ja ziet er netjes uit hoor !!!!
langzaam maar zeker wordt het wel wat, via de post is er binnenkort als het goed is een sneeuwkap onderweg, ben nog opzoek naar een spoilertje en koplampwissers, ook komt er binnenkort wat nieuw plaatwerk op en maak ik een bi-uitlaat (gedempt en open pijp mechanisch geschakeld), dan een nieuw achterbumpertje ivm wat schade, rondom uitdeuken en overspuiten, allemaal voor dit jaar;)
- V300 register
- Verbannen
-
Op zich leuk om te doen, en als ie klaar is ook nog een root-compressor erop?? Lijkt me wel leuk :grr2:
Beetje motortunen, net ietsje meer pk en Nm's dat de vario bij normaal gebruik uiteraard heel blijft.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ralphies;50207 schreef : Nou!!! Je bent nogal wat van plan! Klinkt goed, vooral die uitlaat lijkt me wel tof, zodat je effe de pijp open kan trekken voor het geluid met die klep? vaag!
Op zich leuk om te doen, en als ie klaar is ook nog een root-compressor erop?? Lijkt me wel leuk :grr2:
Beetje motortunen, net ietsje meer pk en Nm's dat de vario bij normaal gebruik uiteraard heel blijft.
ik ben via een ander topic namelijk "magneetventiel of emvk" bezig met variotuning:P, zit in de theoretisch uitvoerbaar fase, binnenkort schema's tekenen en bouwen:)
- V300 register
- Verbannen
-
Ga ik eens ook verder goegedlen over dat compressor-fenomeen en quanta costa enzo.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ralphies;50217 schreef : Ow, wacht ik zag wel zo'n topic staan ja, zal het eens gaan volgen, interessant, lijkt me ook leuk om eens in te gaan verdiepen.
Ga ik eens ook verder goegedlen over dat compressor-fenomeen en quanta costa enzo.
kijk het is wat anders als een turbowolf in schaapskleren, maar in eerste instantie ging ik op zoek naar een manier om alles wat de emvk doet superrobuust te maken met die magneetventielen, toen kwam daarbij het idee om het vacuum dan te gaan regelen...:woops:
ga ik echt voor motortuning dan maak ik m'n eigen 363. echter daarbij ontbreekt me het een en ander aan tijd en geld. misschien komt er ooit nog een smallblock v8 met supercharger in te hangen, wordt dan de volvo 380 aangezien ik in mijn vrije tijd graag bij een bedrijf sleutel waar oude amerikaanse chevy's opgeknapt worden kan ik wel aan dat soort onderdelen komen, maar daarover kan ik voorlopig alleen maar dromen, tot die tijd doe ik het maar met een halve v8:)