Sportstuur montage
- V300 register
- Verbannen
-

Nou dan zou ik het wel weten, met korting een Sprintex compressor via de baas regelen of oude rootes-compressor van een kapotte amerikaan halen en creatief wezen!
Ik keek toenet op: www.sprintex.com.au met zo'n charger al gauw 35 a 40% meer vermogen (nou ik vind 20% erbij al zat, tis maar voor de heb niet om er echt gebruik van te maken, althans voor mij, het idee dat ie power kan hebben is al leuk).
Maar wel handig als je er zelf allemaal aan kan sleutelen en dat draaibankwerken enzo, scheelt je sowieso duur uitbesteden!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ralphies;50224 schreef : Hmm jouw werk klinkt niet als een straf tov mijn 'saaie'kantoorbaan
Nou dan zou ik het wel weten, met korting een Sprintex compressor via de baas regelen of oude rootes-compressor van een kapotte amerikaan halen en creatief wezen!
Ik keek toenet op: www.sprintex.com.au met zo'n charger al gauw 35 a 40% meer vermogen (nou ik vind 20% erbij al zat, tis maar voor de heb niet om er echt gebruik van te maken, althans voor mij, het idee dat ie power kan hebben is al leuk).
Maar wel handig als je er zelf allemaal aan kan sleutelen en dat draaibankwerken enzo, scheelt je sowieso duur uitbesteden!!!
hahaha je hebt er een klein beetje overheen gelezen;) ik zit nog op school, eindexamenjaar mechatronica MBO, dit is een opleiding voor allround machine/apparatenbouw (tekenen,ontwerpen,ontwikkelen,programmeren, werktuigbouw, pneumatiek, hydrauliek, elektrotechniek etc.) als stage en werk loop ik bij www.terbergbenschop.nl waar ik afdelingen rouleer en in totaal al alle opbouw afdelingen heb gehad waarna ik na mijn school een keer door hoop te stromen naar de ontwikkelings afdeling, en in mijn vrije tijd sleutel ik aan oude amerikaanse chevy's en m'n volvo, ben een druk mannetje:D
en op een 1.4 met amper 70 pk is een supercharger leuker als een turbo doordat een supercharger bij lagere toeren al actief wordt, alleen het prijskaartje dat er aan hangt maakt het wat lastig zeg maar hahaha
btw de webmaster zal wel blij zijn, al dat offtopic geouwehoer;)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik was al blij met de ene die respons gaf telkens haha.
Maar ontopic morgen ga ik het stuur waarschijnlijk ontvangen per post!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Direct effe stuur swappen, heb al uit de vraagbaak gezien 50 Nm oftewel 5 KgM aandraaimoment dus drek effe de momentsleutel erop en klaar is Ralphies.
En voor stuurnaaf dop heb ik al een mooi org. volvo-thing gevonden, wordt vervolgt met foto!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Van de week ga ik er een midden armsteun voor voor creeren, yes the 340 is gonna outrule my old mercedes 190E

Ik mis dan alleen nog mijn echte houten interieur tov de 190E!!