1.7 Turbo 440 in 343DL
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb ook jarenlang voor de Post paketten opgehaald bij bedrijven en ik heb me altijd verbaasd over hoe ruw collega's met de auto's en de pakketten omgingen. :no:
(OK, ik heb daar ook geleerd hoe je met een verlengde Mercedes Sprinter dwars door de bocht kunt, maar toen was ik nog jong...)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;117584 schreef : 't zou geweldig mooi zijn als je dat zou kunnen doen Joost!!!
tuurlijk staat er wel wat tegenover
Ik ga proberen om 'm voor 12 uur op de post te krijgen (dan gaat 't kantoor dicht).
Ik stop 'm helemaal vol met schuim, noppenfolie en al die shit.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Toch maar een lampje van Wouter lenen?
- V300 register
- Verbannen
-
maar ik ga wel zo werken en morgen ook weer

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;118065 schreef : we zijn natuurlijk wel benieuwd of de keurmeester nog wat te zeuren had of dat je weer verder mag met de wielkasten en de verdere verbouwing:D?
Ik heb de APK maar een weekje uitgesteld. Volgende week maandag is hij aan de beurt. Kan ik mooi nog effe wat roest bijwerken enz

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Haha....................whahaahha..............WHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHHH!!!!
Afkeur

Vanmorgen even op tijd uit bed gegaan om effe nog wat modificaties aan de auto te doen: nieuw koplampglaasje d'rin bezzlen, kentekenverlichting fixen (bedankt Joost!!!!) even de versleten achterbandjes verwisselen voor nieuw rubber, spacers er tussenuit en naar de APK gebracht.
Om 17.00 uur belden ze: Afkeur :yesyes: op de volgende punten
- achterbanden stonden op te hoge druk (waarom zou ik dat toch hebben gedaan? :+)
- bij ??n voorband was de canvas zichtbaar
- de voorveren lagen los tussen de veerschotels bij uitgeveerde toestand ("Volgens mij heeft u niet meer de originele voorveren ertussen zitten" aldus: De Keurmeester)
Vanavond dus ook de voorkant voorzien van goed rubber. Meteen de voorpoten vervangen door originele. Nu is de 343 van voren dus weer een slagschip :yesyes:
't ergste is dat ik morgenavond de boel weer terug kan bouwen, maarja........:wtf2:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-