1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;101500 schreef : aansturing van de brandstofpomp, is dat ook stuurbaar door de KdFi?
Da's een goeie, Wouter!
Er zit in ieder geval nog enkele programmeerbare I/O op de KdFi.
Eentje daarvan zou ik kunnen gebruiken om de branstof-pomp ed mee aan te sturen (via een interface-relais uiteraard). De andere bijvoorbeeld om de koelfan aan te sturen (aangezien ik geen thermoschakelaars op de radiateur heb zitten.
Volvo 740TIC;101518 schreef : Voor zover ik weet zou het niet werken als dat niet het geval was.
btw op Kdfi zit toch een JAW wideband, volgens wie is die niet zo goed? Dat is een prima ding hoor met leuke extra's. (als er daadwerkelijk een JAW wideband op het bord zit) Dan is het imho zonde van het extra geld om die tech-edge controller te kopen. In ieder geval goed dat je geen innovative spul hebt gekocht.
Er is me door Jeroen Bosma verteld dat de standaard JAW niet goed genoeg/ niet accuraat genoeg zou reageren. Het zou natuurlijk een verkooppraatje kunnen zijn, zodat hij weer spullen kan verkopen, aan de andere kant wil ik ook geen risico nemen. Daarom: ik moet goed spul hebben. Heb geen zin om om de haverklap een blok te wisselen

We zullen zien wat het doet!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;101550 schreef : Jeroen Bosma is niet iemand die zo'n praatje ophangt om spullen te verkopen. Hij ziet volgens mij liever een goed lopende auto dan een paar euro meer...
Precies!
't is in ieder geval iemand met veel elektrotechnisch inzicht (ik kan daar denk ik wel over oordelen aangezien ik ook in de Electrical Engineering zit). Daarnaast moet hij 't nog eens van mond-op-mond-reclame hebben. Slechte recensies boren dus regelrecht door z'n zaakje heen.
Aan de andere kant heb ik slechte ervaringen met verkopers/vertegenwoordigers........ik weet hun werkwijze en ik weet hoe zij hun concurrenten proberen te slim af te zijn.........vandaar dat ik ze in het algemeen nooit voor de volle 100% zal vertrouwen.
In dit geval heb ik er natuurlijk niet zo'n problemen mee zoals je wel ziet

- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;101550 schreef : Jeroen Bosma is niet iemand die zo'n praatje ophangt om spullen te verkopen. Hij ziet volgens mij liever een goed lopende auto dan een paar euro meer...
Dat zou ik ook nooit van hem zeggen. Heb ik ook niet gedaan. Verder weet ik wel dat hij zelf al eens gezegd heeft dat de JAW wideband goed/prima is.
Daarbij vind ik het wel vreemd om een product als Kdfi aan te bieden met een ingebouwde wideband wat onder andere een van de features is die het product/Kdfi zo leuk maakt en daarna adviseert om nog een externe/extra wideband controller aan te schaffen. Dan laat die JAW meteen weg. Nog steeds waarschijnlijk de meeste waar voor je geld om het gebied van aftermarket ems daar niet van, maar wel vreemd.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb die dag 2 sets banden aan gort gereden en 1 cardanas....... en vooral lekker veel benzine en rubber verstookt :yesyes:
Foto's komen nog

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
benieuwd naar de foto's :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb namelijk alleen de behuizing nodig om m'n KdFi in te bouwen.....
- V300 register
- Verbannen
-
En filmpje:
s246.photobucket.com/albums/gg118/Ovlov3...DriftErikenFrits.flv
En de reden waarom ik dus met de amateurs meereed

s246.photobucket.com/albums/gg118/Ovlov3...t=ErikDriftcrash.flv
Ik heb nog veel te leren / oefenen..........
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;102707 schreef : gaaf man! ziet er goed uit:yesyes: valt het achterbumpertje nog te redden?:humor:
Achterbumper is zeker nog wel te redden.
Alleen het ijzerwerk is krom, de rest is gewoon uit elkaar geklikt