1.7 Turbo 440 in 343DL
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
over de aanpassingen aan je voorwielophanging; dat rubber aan de voorzijde plakte eigenlijk continue GOED aan de grond, dat was zelfs vanaf de tribune goed zichtbaar, laat staan het magnifieke gezicht in m'n binnenspiegel:worship:
ook vanuit de bestuurdersstoel vind ik het een prettig rijdende auto en niet te oncomfortabel afgeveerd, al zal je daar na een rit van bijv meer als 100 km allicht anders over denken. vanuit de bijrijdersstoel is het ook een gaaf bakkie, voelt lekker solide aan met deze wegligging.
niets meer dan credits buijs. al je werk pakt allemaal erg goed uit in een hele lekkere wielophanging, dat je ruimte ziet/zoekt in verbetering is al helemaal geweldig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat doet dat nou met het weggedrag van je autootje?
Ohja, en poets dat ding es als je ermee op de foto gaat joh

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zie het zo: de achterkant is een heel stuk stijver vergeleken met de voorkant. Door die stijfheid achter is de bodyroll al een stuk minder geworden.
De voorkant is nog redelijk soepel. Daarnaast is de voorkant ook nog eens een stuk zwaarder. Wanneer je achter dan nog eens een stabilisatorstang hebt die kei-stug is vergeleken met de voorkant tilt hij dus automatisch een achterpootje op. De stabilisatorstang achter laat ik dus voorlopig gewoon loshangen. Alleen bij het driften op nat heeft deze nog voordeel: dan gaat hij namelijk nog extra gemakkelijk dwars.
Voor het rijden op droog is de achterste stabilisatorstang dus echt teveel van het goede.
Ik ben ervan overtuigd dat het bij de Elandrun een halve seconde scheelde.
En als ik eerlijk moet zijn: niet alles wat ik aanpak komt dus goed, ook bij mij gaat er weleens iets fout waarvan dit een goed voorbeeld is. Ik had niet verwacht dat de stabilisatorstang zo zou reageren. Weer wat bijgeleerd!
Ik heb het idee overigens dat er aan de voorwielophanging 't ??n en ander krom is. Wat wil ik dus gaan doen? Waarschijnlijk de hele ophanging gaan verstevigen en beter verstelbaar maken. Hierover de komende tijd mee, eerst maar eens gaan slapen

@ Diede: Als ik eerlijk moet zijn had 't wassen echt geen prioriteit. Aan de andere kant vond ik 't wel lache ook, heb er veel reacties op gehad die dag

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
in principe is het heul niet moeilijk te maken, maar je hebt wel een fatsoenlijke uitlijn methode nodig anders heb je niets aan een volledig voorstelbare wielophanging:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
maar het zou over wielophanging moeten gaan, als ik hier uitlijnen lees?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Kapje om de vulslang in de kofferbak te beschermen. Waarom gaas? Als er iets mee aan de hand is, kun je 't altijd nog zien

Effe passen en meten
Effe spuiten :yesyes:
Paar gaten geboord en 'n popnageltje doorheen gejast.
By the way: dat is dus een beschermkap voor de vulslang. Kun je tenminste een burn-out maken totdat de band klap zonder dat je bang hoeft te zijn dat je vulslang eraan gaat

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is altijd handig ja... Zou standaard op elke auto moeten zitten. Tenslotte wil iedereen graag burnouts maken totdat je banden klappen... :humor:Ovlov 3.6L;99745 schreef : Kun je tenminste een burn-out maken totdat de band klap zonder dat je bang hoeft te zijn dat je vulslang eraan gaat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.