Boutjes koppelstuk torquetube.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;186213 schreef : Misschien dat ik ze ook omwissel. Kan ik van iemand een setje dan overnemen
Ik neem ze voor je mee.:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;186216 schreef : helpt niet, je overrekt de bout en dan wordt de verbinding nog zwakker als dat ie al is.
Hmm, toch maar weer een nieuw setje bestellen denk ik en er dan maar wel een momentsleutel bij regelen, dit wist ik niet, dus dan is het inderdaad wel van belang dat ze op het juiste moment vast zitten! Ik dacht altijd: vast is vast, mooi zat, maar dat gaat hier dus niet helemaal op...:crazy1:
En bedankt voor de tip met de doppen, kijken of ik ergens zo'n dop kan regelen, dan kruipen we toch nog maar weer een keer onder de auto...:yesyes:
EDIT: ik keek net even in de clubwinkel maar zie dat de boutjes niet meer aangeboden worden, weet iemand wanneer die weer beschikbaar zijn? Ik ben niet bij de VKB, dus dat wordt hem voor mij niet...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Calimero;186340 schreef :
EDIT: ik keek net even in de clubwinkel maar zie dat de boutjes niet meer aangeboden worden, weet iemand wanneer die weer beschikbaar zijn? Ik ben niet bij de VKB, dus dat wordt hem voor mij niet...
dan heb je niet goed gekeken :+
1. ze staan er nog gewoon tussen
2. op de vorige pagina is reeds gezegd dat er weer nieuwe voorraad is
3. de vkb is al geweest...
- V300 register
- Verbannen
-
Als de as vanaf de motor en de as van de bak in het koppelstukje zit, zit daar dan veel ruimte tussen? (tussen de beiden assen)
Heeft iemand misschien een foto van alleen het koppelstukje?
- V300 register
- Verbannen
-
edit:
totaal (het buisje dus) is 8,80 cm, van bevestiging naar bevesting (die vierkantjes) is 6,90 cm
voor zover ik kon zien zit er als hij gemonteerd zit zo'n 1/0,5 cm ruimte tussen