Boutjes koppelstuk torquetube.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2011 17:43 #860825
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Boutjes koppelstuk torquetube.
nja ik zeg al, wellicht dat het iets is voor de clubwinkel; 12.9 is de 3e standarisering hoger als wat je onder het "kwaliteitsrek" bij de gamma ziet hangen. 8.8 en 10.9 zijn simpelweg te zwak doordat die bouten niet de eigenschappen bezitten die ze voor deze verbinding moeten hebben.
bij een zaak waar particulieren niet welkom zijn is een doos van 200st net iets minder als ?20, lagere hoeveelheden kunnen bij Fabory zo hetzelfde; zo niet meer kosten (heb ik pas met tapeinden gehad, 25st was e50 bij Fabory, 200st was e75 bij een andere toko). denk dat ik wel een doos ga bestellen, dan kunnen de boutjes op een sleuteldag zo vervangen worden en een evt 2e doos of de halve doos naar de clubwinkel voor lange termijn distributie voor de club.
hoe niet clubleden het aanpakken interesseert me niet, dan worden ze maar clublid:)
bij een zaak waar particulieren niet welkom zijn is een doos van 200st net iets minder als ?20, lagere hoeveelheden kunnen bij Fabory zo hetzelfde; zo niet meer kosten (heb ik pas met tapeinden gehad, 25st was e50 bij Fabory, 200st was e75 bij een andere toko). denk dat ik wel een doos ga bestellen, dan kunnen de boutjes op een sleuteldag zo vervangen worden en een evt 2e doos of de halve doos naar de clubwinkel voor lange termijn distributie voor de club.
hoe niet clubleden het aanpakken interesseert me niet, dan worden ze maar clublid:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-01-2011 17:49 #860829
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Boutjes koppelstuk torquetube.
yezz! gelukkig ben ik (na lange tijd) clublid, haha
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-01-2011 17:59 #860831
door V300 register
Als je ze van pb staal maakt zul je zeer nauwkeuring moeten zijn met toleranties anders trek je ze erg vlug kapot denk ik zomaar. Maargoed, ik ben geen deskundige op dit gebied (helaas) dus dat laat ik aan anderen over :+
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2011 18:26 #860835
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Boutjes koppelstuk torquetube.
misschien inderdaad leuk voor de clubwinkel. Makkelijk product, goedkoop en makkelijk te verzend en er kan een leuk bedrag mee verdiend worden door de club. Ik wil best 5 euro betalen voor een setje inclusief verzendkosten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-01-2011 23:36 #860911
door V300 register
Heey goed topic. Maar kunnen er ook foto's op van iets dichterbij, in ieder geval waar de rubber doppen op te zien zijn? Ik heb ze al een paar keer gezocht maar kon ze niet 1,2,3 vinden. Komt misschien ook omdat ik zand in de ogen had...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-01-2011 23:45 #860913
door V300 register
Dit staat op m'n to-do list! Goede foto's en omschrijving, Anjo!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
21-02-2011 20:13 #865926
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Boutjes koppelstuk torquetube.
Ik heb inmiddels de eerste 2 setjes al van de clubwinkel gekocht! Ze zitten dus in het assortiment

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2011 20:34 #865930
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Boutjes koppelstuk torquetube.
Juist!
Op de ALV is de "modernisering" c.q. digitalisering van de clubwinkel al aangekondigd, en daar vallen deze boutjes ook onder.
Op de ALV werden ze al verkocht, binnenkort zijn ze ook via de webpagina (op de website) te bestellen.
Op de ALV is de "modernisering" c.q. digitalisering van de clubwinkel al aangekondigd, en daar vallen deze boutjes ook onder.
Op de ALV werden ze al verkocht, binnenkort zijn ze ook via de webpagina (op de website) te bestellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2011 21:39 #865944
door V300 register
Kunnen die boutjes ook digitaal onder mijn auto komen? Het is zo koud buiten....
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2011 16:14 #865981
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Boutjes koppelstuk torquetube.
Ik zie ze zo direct niet staan.
Moderators: Mark Smeets