Koppelstukje kardan/versnellingsbak(alweer)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Dendorssers;167872 schreef : Ipv ze direct weg te gooien, even de moeite doen om ze door een vriend/collega/familie enz te laten optekenen...
Want de oplossing is reproductie...
Dat was ook al in mijn gedachten opgekomen...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb alleen geen zin/tijd/ruimte om eerst mijn aandrijving te demonteren, dan enige tijd gedemonteerd te laten staan en dan weer de boel in elkaar te zetten als ik een nieuw koppelstukje heb.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

wanneer ik het laat tekenen moet je er rekening mee houden dat je het blokje tot maximaal 2 weken kwijt bent. De technisch tekenaar die ik ken spreek ik namelijk niet dagelijks

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Reken erop dat de blokjes ook uitgebalanceerd moeten worden na samenstelling! Die kosten moet je ook meenemen in de gewone productiekosten.
Ik schat dat er draaiwerk, freeswerk, splines snijden, samenstellen en lassen en uiteindelijk balanceren aan te pas zal komen voordat het geheel klaar is voor gebruik!
Mensen die willen, mogen ook steeds een koppelstukje met de post opsturen naar mij indien het tekenen niet lukt ofzo, kapot of niet, dat maakt nog niet veel uit! Ik kom er verder dan wel uit!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel;166172 schreef : We hebben ergens nog een koppelstukje op reserve liggen die eventueel als voorbeeld voor reproductie kan dienen.
Ervaringen uit het verleden bepalen echter wel dat dit keer op papier beschreven wordt dat het onderdeel in ongeschonden toestand terugkeert binnen een gestelde termijn. We hebben ooit al eens eerder onderdelen uitgeleend voor reproductie maar tot op heden heb ik beide delen nog niet terug, noch iets over de voortgang gehoord.
- V300 register
- Verbannen
-
Dan was het makkelijker geweest! Ik ben eventueel wel bereid de kosten van verzending op mij te nemen als je dat ziet zitten. Ik laat hem dan ASAP optekenen en dan stuur ik hem weer terug... Jij mag het zeggen!
PS dat is mijn erewoord!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het koppelstukje ligt incl. versnellingsbak in een gestalde auto, maar daar gaan we eerdaags heen dus dan neem ik 'm mee naar hier. Evt. al v??r de ALV.