Koppelstukje kardan/versnellingsbak(alweer)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2011 15:19 #862360
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koppelstukje kardan/versnellingsbak(alweer)
jij had ook die sloper voor 160 euro kunnen kopen
haha
er zijn mensen die slopers hebben staan. Evt op de sloop kan je ook nog wel een 360 vinden! zoek es op marktplaats

er zijn mensen die slopers hebben staan. Evt op de sloop kan je ook nog wel een 360 vinden! zoek es op marktplaats
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2011 15:26 #862362
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koppelstukje kardan/versnellingsbak(alweer)
die sloper van 160 had ik geprobeerd, helaas was ik net te laat en gaf de verkoper dat ene "erik" van het forum hem gekocht had 
de wagens die ik meestal op marktplaats tegen kom vind ik nog veel te netjes om te slopen voor een koppelstukje en dan gun ik hem liever aan iemand die hem rijdend houdt.
slopen in regio rotterdam heb ik nog bijna nooit een 360 zien staan. de ene die ik zag staan hadden ze de hele aandrijflijn een aantal dagen ervoor in de pers gegooid voor het oud ijzer.
heb nu zelfs al op het engelse forum een verzoek gedaan.

de wagens die ik meestal op marktplaats tegen kom vind ik nog veel te netjes om te slopen voor een koppelstukje en dan gun ik hem liever aan iemand die hem rijdend houdt.
slopen in regio rotterdam heb ik nog bijna nooit een 360 zien staan. de ene die ik zag staan hadden ze de hele aandrijflijn een aantal dagen ervoor in de pers gegooid voor het oud ijzer.
heb nu zelfs al op het engelse forum een verzoek gedaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2011 15:59 #862363
door V300 register
Ai dat is wel echt naar.
En je vindt het dus geen optie om een andere 360 te kopen. EN deze te verkopen aan bv een erik oid?
En je vindt het dus geen optie om een andere 360 te kopen. EN deze te verkopen aan bv een erik oid?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2011 16:06 #862364
door V300 register
Het is opzich wel een optie.. Maar ik geef nooit zo snel op.. pas als het helemaal hopeloos is geef ik op 
ik rij al jaren in oude bakken en er is er maar 1 geweest waarvan ik het niet zonde vond dat hij de sloop op ging (citroen AX, dat was ten bate van de mensheid dat die de sloop op ging)

ik rij al jaren in oude bakken en er is er maar 1 geweest waarvan ik het niet zonde vond dat hij de sloop op ging (citroen AX, dat was ten bate van de mensheid dat die de sloop op ging)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2011 16:27 #862367
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Koppelstukje kardan/versnellingsbak(alweer)
Verleg je horizon en beperk je niet tot Amsterdam. Dat wil nog wel eens helpen. Als ik naar een goede supermarkt (AH) wil moet ik ook 15 km rijden, kun je nagaan hoe ver ik moet voor onderdelen voor een 360 
Hovingh in Groningen, Jan de Boer in Noord-Scharwoude, Staal in Hordhorn...

Hovingh in Groningen, Jan de Boer in Noord-Scharwoude, Staal in Hordhorn...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2011 16:33 #862368
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Koppelstukje kardan/versnellingsbak(alweer)
Mborrie had toch laatst twee 360'tigs die al, voordat hij ze kocht, van het kenteken waren afgehaald. Misshien zit daar nog een goed koppelstukje onder. Juiste boutjes er in en dan zou het klaar moeten zijn.
Vraagje aan de technischie: Kun je oude koppelstukjes opwerken?
Vraagje aan de technischie: Kun je oude koppelstukjes opwerken?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2011 16:54 #862371
door V300 register
Nee, als ze uitgevreten splines hebben kun je ze weggooien.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2011 21:00 #862385
door V300 register
zelfde als met aandrijfassen voor de 340's. Als de vertanding ??nmaal 'geroetsjt' heeft is het klaar, en als er door speling al 'puntige tanden' ontstaan zijn ook.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2011 21:01 #862387
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Koppelstukje kardan/versnellingsbak(alweer)
Heb ik vandaag nog gezien, en lassen helpt niet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2011 07:52 #862418
door V300 register
Ipv ze direct weg te gooien, even de moeite doen om ze door een vriend/collega/familie enz te laten optekenen...
Want de oplossing is reproductie...
Want de oplossing is reproductie...
Moderators: Mark Smeets