Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2009 11:56 #802177 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren

Lucluc;122976 schreef : Belgi? afhankelijk van Neerlands trots!

Oei, als je het z? stelt wordt het wel een heel nationalistisch verhaal:hmmz2:. Even ter voorkoming van foute gedachten: mijn username heeft niets met politiek te maken (TON en dat soort rare eenkennige clubs), maar is slechts bedoeld als lof voor onze 340. Een auto waar we trots op kunnen zijn en die onterecht ondergewaardeerd wordt!:nono:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2009 12:17 #802178 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren

Lucluc;122976 schreef : Belgi? afhankelijk van Neerlands trots!

Daar leg ik mij dan toch maar bij neer deze keer!

En Huub heeft gelijk: Het is gewoon 'n mooie, aangename, leuke auto en die is dan toevallig gemaakt in Nederland...

Zo de garage maar is bellen om te kijken hoe het zit!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2009 15:43 #802189 door V300 register
Net de Garage gebeld! Hij heeft Carb weer kunnen assembleren, maar hij weet niet waar alle vacuumleidingen naartoe moeten...

Mag ik morgen dus na het werk eerst even gaan vertellen hoe ze hem moeten aansluiten! :crazy1:

Wou nog vragen of ik hem een paar foto's kon doormailen ofzo, maar tegen die tijd lag bij hem de telefoon alweer op de haak!

Pfff, weet dus nog niet of hij loopt en hij ook niet, want hij weet niet waar de slangen horen!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2009 16:02 #802190 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren
Goede garage...:grr3: Als ik iets los haal maak ik of een foto of noteer duidelijk even wat waar vandaan kwam... nooit zomaar los gooien :wtf:!!! Maar vaak in de haast gebeurt het toch, zie en hoor het wel vaker. Nu maar hopen dat hij gewoon normaal loopt!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2009 16:34 #802191 door V300 register

Neerlands trots;122979 schreef : Oei, als je het z? stelt wordt het wel een heel nationalistisch verhaal:hmmz2:.

Huub, ik zal toch echt een smilies gaan gebruiken. :D Ik had gewoon zin om er een geintje over te maken. :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2009 23:44 #802232 door V300 register

Kevin;122992 schreef : Goede garage...:grr3: Als ik iets los haal maak ik of een foto of noteer duidelijk even wat waar vandaan kwam... nooit zomaar los gooien :wtf:!!! Maar vaak in de haast gebeurt het toch, zie en hoor het wel vaker. Nu maar hopen dat hij gewoon normaal loopt!

Euhm,

Ik heb het losgegooid en alles in een doos gegooid! Dacht dat hij het wel zou weten! Niet dus! Dus eigenlijk is het mijn fout!

Is echt wel 'n goeie garage verder, hij kent alleen de Volvo-extensie op het renault-blok niet! Zo simpel is het! Morgen na het werk maar even gaan!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 10:43 #802240 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren
Aha vandaar :) Vond het al vreemd, maar zoals gezegd heb het zelf al eens meegemaakt, monteur nieuwe garde, wist waar hij het over had, trok alles los en toen hij het in elkaar ging zetten bleek achteraf dat hij het helemaal niet wist.

Verder geen nieuws nog dus?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-10-2009 11:42 #802241 door V300 register
Vanavond weten we meer!
Nog een paar uurtjes afwachten dus!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-10-2009 12:32 #802244 door V300 register

Dendorssers;123045 schreef : Vanavond weten we meer!
Nog een paar uurtjes afwachten dus!

Pakket al binnen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-10-2009 12:34 #802245 door V300 register

Lucluc;122994 schreef : Huub, ik zal toch echt een smilies gaan gebruiken. :D Ik had gewoon zin om er een geintje over te maken. :+

Geen probleem! Maar ik dek me toch even in, voor ik hier geweerd word als gebruiker...;)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC