Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2009 12:08 #802004 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren
Ha, dat klinkt wel erg aannemelijk! Iets waar je je inderdaad een breuk naar zoekt...

Zal ik ook meteen die schakelaar voor je bevrijden en meesturen, Karsten?!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2009 12:24 #802006 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren

Dendorssers;122797 schreef : Echt bedankt Huub! :y:

vinnik ook: een Grootse Daad van huub :340:

Als je nog iets van onderdelen zoekt! laat maar horen, mss kan ik daar iets voor jou betekenen!

offeh, hoeven we nou dat stukkie zeeland niet onder te laten lopen? (what's in a name trouwens) :cry:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2009 12:25 #802007 door V300 register

Neerlands trots;122801 schreef : Ha, dat klinkt wel erg aannemelijk! Iets waar je je inderdaad een breuk naar zoekt...

Zal ik ook meteen die schakelaar voor je bevrijden en meesturen, Karsten?!

Als je dan toch bezig bent en het niet teveel gevraagd is :woops:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2009 12:34 #802008 door V300 register

VolvoDaf;122799 schreef : Dit probleem heb ik ook een keer gehad met onze 340, van de ene op de andere dag. Bij ons was de kickdownschakelaar onder het dashboard achter het gaspedaal afgebroken. Daar zit een veer in die op spanning staat als het geheel in elkaar zit. Als de kunststof bus in de schakelaar breekt trekt hij als het ware aan de gaskabel. Ik ben er toen ook een behoorlijke tijd mee bezig geweest om te ontdekken wat de reden was! Ik heb dit ook toen in een forum bij de Dafclub gevraagd. Kijk anders even op www.dafclub.nl en zoek onder techniek naar `Volvo 340 aan de haal`

Net je topic gevonden en aan het doorlezen! Het zou verdikke nog dit kunnen zijn ja!
Dat wil dan straks zeggen dat ik voor niets mijn carb uit elkaar gehaald straks, ben ik voor niets vanalles aan het regelen om dat ding weer werkend te krijgen...

Pfff! Waar was jij enkele dagen geleden!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2009 12:40 #802009 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Engine in self destruction mode! Gevaarlijke toeren

AvdAkker;122614 schreef : en heb je 't ook nog geprobeerd zonder de gas en choke kabel aan te sluiten?

hee, zover waren we hier ook al;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2009 12:41 #802010 door V300 register
Komt voor de bakker!

Offtopic:
Op dezelfde sloop staat overigens nog een blauwe 343 uit '82. Interieur, motorruimte en dashboard waren vorige week nog redelijk compleet. Ook de oude achterlichten zijn er nog en de typeplaatjes. Voor de rest heeeeel veeeeel roest...:hmmz2:

Iemand nog wat delen nodig?

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2009 14:30 #802016 door V300 register

AvdAkker;122806 schreef : hee, zover waren we hier ook al;)

Zonder gaskabel denk ik hem wel aangesloten te hebben, was hem toen gewoon vergeten, maar ik ben niet helemaal zeker meer!

Trouwens, ik had niet het gevoel alsof de kabel onder spanning stond! Ook de shoke-kabel leek mij los te hangen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2009 08:42 #802171 door V300 register
Eervolle vermelding werd gemaakt voor volgende Forumgebruiker:
Neerlands trots vbmenu_register("postmenu_122807", true); Huub

De hint is denk ik wel duidelijk! Gisteren de bevestiging van Huub ontvangen dat hij de volledige gaskabel en carb heeft gesloopt en opgestuurd!

Dit is echt mooi, want nu komt alles weer helemaal goed, met beide auto's!

Gisteren heb ik trouwens de carb van 'Groentje' binnen gestoken bij de garage en gezegd dat hij deze mag gebruiken voor het onderdeel! Straks nog is bellen, maar hoop dan snel mijn wagentje weer terug te krijgen, want ik begin hem alweer te missen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2009 11:32 #802174 door V300 register
Belgi? afhankelijk van Neerlands trots!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2009 11:46 #802176 door V300 register

Neerlands trots;122807 schreef : Komt voor de bakker!

Offtopic:
Op dezelfde sloop staat overigens nog een blauwe 343 uit '82. Interieur, motorruimte en dashboard waren vorige week nog redelijk compleet. Ook de oude achterlichten zijn er nog en de typeplaatjes. Voor de rest heeeeel veeeeel roest...:hmmz2:

Iemand nog wat delen nodig?

Ja! De achterlichten :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC