Koelvloeistof lekt weg
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;18650 schreef : Harry, mocht je je nog bedenken voor de toertocht..... Er is nog een verwarmde plek vrij.
Ow, ik dacht dat jullie hoopten op lekker weer = geen verwarming nodig... Maar Jean-Luc, toch bedankt!

- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;18645 schreef : De klus is geklaard. Toch een prettig idee dat het met de koeling weer goed zit. De oude pakking was een aardig klusje. Veel schuren en peuteren, maar het heeft z'n vruchten afgeworpen. ik heb inmiddels al een kilometer of 30 gereden, ook snelweg en het niveau blijft nu op peil.
Nog een speciaal bedankje naar Noe voor de handleiding. Wat mij dus wel verbaasd is dat de vraagbaak schrijft dat je zowel radiateur als ventilator moet verwijderen.
Ik heb het klusje dus gedaan bij, en samen met, een Volvo hobbyist, die veel van 300's weet. Lekker buiten kunnen klussen in de zon. Er kwam ook nog een V3C lid langs met een carburateur probleempje, zijn naam ben ik even kwijt. Overigens heeft deze hobbyist nog een partij gasveren voor de achterklep voor 20 euro per stuk. Misschien zijn daar nog geintersseerden voor.
hej das misschien wel handig, aangezien ik nu mijn klep een beetje dichthoud met een stuk leiding dat over de gasveer heen geschoven zit :rolleyes:
niet heel erg mooi, maar een hendige tijdelijke oplossing.
dezelfde hobbyist die ze dus nu ook op marktplaatst heeft staan?
en zo te zien is of jouw vloeistof in redelijk verse conditie geweest, of had je alles doorgespoeld?
gezien de groene laag in de koelsleuven
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn klasgenoot kon niet geloven dat ik niets hoefte te demonteren, bij een mini cooper moet namelijk de halve voorkant er worden afgeschroeft..
Grt Noe
- V300 register
- Verbannen
-
en dan moet je gewoon de ondergrond even schuren met een fijnkorrelig schuurpapiertje,zodat je zeker weet dat ie schoon is:)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb laatst een aantal pakkingen vervangen bij een mazda rx7.
de gehele uitlaat hebben we gedaan, dat is pas ellende, die dingen zaten er ook zo op vast. en gewoon met een beitel, (houtbeitel

maar ik ga wel kijken... geduld is altijd een pre met dit soort klusjes.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-