Koelvloeistof lekt weg
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;18523 schreef : maar het is wel pokke weer om nu wat aan de auto te willen doen... door de regen kun je niet eens controleren of het lekt bij de leiding of in het pomphuis zelf.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb voor de zekerheid ook gewoon 5 liter water achterin gegooid, en ga binnenkort met een vriend het hele zaakje doorspuiten met een hoge druk spuit, en dan doorblazen met een compressor.
maar ik zie dat het hier nu even droog is, dus ga even kijken.
las net op een ander deel van t forum, dat je iets moest draaien met een sleutel zodat de waterpomp ook werkte en als ie dan ergens druppelde kon je het snel genoeg zien
edit aan de krukas dus
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;18525 schreef : las net op een ander deel van t forum, dat je iets moest draaien met een sleutel zodat de waterpomp ook werkte en als ie dan ergens druppelde kon je het snel genoeg zien
Sleutel 19!
Fijne nieuwe mogelijkheid van het forum om op verwante onderwerpen door te klikken.
Enne, als het in Druten droog is, dan zal het hier over een half uurtje ook wel zijn gedaan met de regen.

- V300 register
- Verbannen
-
enja droog, t miezert een beetje zeg maar, niets wat een paraplu over de motorkap niet tegen kan houden

- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;18521 schreef : haha damn
lekker scherp zijn we weer
maarja alle renault roesten... franse auto's zijn nou eenmaal zo knudde
en bedankt voor de tip, aangezien hij altijd heel langzaam warm wordt in de auto..
zowiezo vind ik dat die meter erg laag hangt en de motor nooit echt heet wordt.
en en en... ik las dat die plaat er onder hoort, zijn die nog te krijgen, of is dit onnodig?
ik heb namelijk nog 2 hoekjes hangen, en de rest is verdwenen... verrassend in nederland met de drempels zeg maar
Die Renault-blokken zijn niet stuk te krijgen! Die zijn echt wel goed! Kijk, Franse auto's, das weer iets anders...

Misschien moet je ook even naar je thermostaat kijken, het kan zijn dat die niet meer goed werkt. Er zijn wel topics op het forum waarin staat hoe je die kan controleren.
Die plaat valt er altijd onderuit, ze breken af... Op zichzelf maakt het niet uit dat er geen onder zit, het scheelt alleen een beetje modder onderaan de motor.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
en dan alleen voor de vermarming unit de tuinslang pakken zodat die niet beschadigd..
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
maar hij lijkt te lekken uit een poort?
[ATTACH]16[/ATTACH]
dusja hoort daar wat op aangesloten te zitten?
aangezien ik zo snel niets vergelijkends uit het haynes boek kan halen, aangezien dit model niet behandled word :S