[1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2009 18:54 #796243
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
mailtjes voor betalingsherinnering naar de betrokkenen gestuurd voor een spoedige en goede verloop van zaken:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2009 18:57 #796245
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Dan zal ik spoedig gaan betalen
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
06-09-2009 19:38 #796250
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Ik ook :yesyes:
Gr; Wouter.
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2009 22:12 #796604
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
zo er was vanmorgen weer 400 meter deurrubber binnen! nu nog 100 meter recht rubber erbij en dan heb ik alles liggen.
betalingen zijn ook zo goed als rond, alleen kevin k nog (maar dat is bij mij bekend en geen probleem wat mij betreft, heeft hij netjes medegedeeld) en van iemand anders heb ik niets gehoord, dat is een kleine bestelling dus die kan ik naderhand ook nog regelen, denk niet dat ik die al ga knippen als ik morgen niets hoor en geen betaling ontvang..
maandag wordt terberg dan betaald, zag dat er nog 150m recht rubber in 't magazijn aanwezig is, misschien kan ik daar 100m van meepakken om mijn bestelde 100m aan de voorraad toe te laten voegen.
ik kom volgende week doordeweeks denk ik niet toe aan de rubbers, ik heb echt even m'n rust nodig.. de afgelopen 2 weken werk ik al 13 uur per dag (ook zaterdag nog 8 uur)aan een nieuw prototype terminal trekker, weten jullie gelijk waarom ik zo duf reageer de laatste tijd:D vanavond voor de eerste keer het contact aan kunnen zetten en morgen voor de eerste maal starten en hopelijk proefrijden, spannend..
betalingen zijn ook zo goed als rond, alleen kevin k nog (maar dat is bij mij bekend en geen probleem wat mij betreft, heeft hij netjes medegedeeld) en van iemand anders heb ik niets gehoord, dat is een kleine bestelling dus die kan ik naderhand ook nog regelen, denk niet dat ik die al ga knippen als ik morgen niets hoor en geen betaling ontvang..
maandag wordt terberg dan betaald, zag dat er nog 150m recht rubber in 't magazijn aanwezig is, misschien kan ik daar 100m van meepakken om mijn bestelde 100m aan de voorraad toe te laten voegen.
ik kom volgende week doordeweeks denk ik niet toe aan de rubbers, ik heb echt even m'n rust nodig.. de afgelopen 2 weken werk ik al 13 uur per dag (ook zaterdag nog 8 uur)aan een nieuw prototype terminal trekker, weten jullie gelijk waarom ik zo duf reageer de laatste tijd:D vanavond voor de eerste keer het contact aan kunnen zetten en morgen voor de eerste maal starten en hopelijk proefrijden, spannend..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-09-2009 07:46 #796622
door V300 register
On-topic:
Kan niet wachten tot de rubbers er zijn. Vooral die voor de kofferbak is erg welkom, heb nu boven de 120km p/u continue het geluid van een overactieve fluitende huismus bij m'n achterklep. Om gek van te worden! Snel vervangen dus die handel :yeah:
Beantwoord door V300 register in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Cool, loopt het nog een beetje door bij jullie dan? Hoorde dat Specials dicht gaat:hmmz2:AvdAkker;119603 schreef : nieuw prototype terminal trekker
On-topic:
Kan niet wachten tot de rubbers er zijn. Vooral die voor de kofferbak is erg welkom, heb nu boven de 120km p/u continue het geluid van een overactieve fluitende huismus bij m'n achterklep. Om gek van te worden! Snel vervangen dus die handel :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-09-2009 07:48 #796623
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Ben blij dat ik toch nog mooi op tijd heb kunnen betalen!
Kijk er ook al naar uit om ze ontvangen...en dan direct in de wagens te lepelen!
Kijk er ook al naar uit om ze ontvangen...en dan direct in de wagens te lepelen!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2009 16:31 #796658
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Even ter info; over twee weken begint mijn tentamenweek dus ik neem aan dat ik pas n? de eerste week van oktober tijd kan/wil maken voor de rubbers
(als Anjo het tenminste voor elkaar krijgt om ze voor die tijd hier te hebben).
(als Anjo het tenminste voor elkaar krijgt om ze voor die tijd hier te hebben).
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-09-2009 16:42 #796660
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Nog wel v??r de VKB Joost?
....................
:+..........

:+..........

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2009 16:46 #796663
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic [1e ronde gesloten] Groupbuy Deurrubbers (tweede ronde dit najaar)
Dat hoop ik toch wel, en anders knoop ik ze op 't dak van de 345 en neem ik ze mee naar de VKB

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-09-2009 17:12 #796666
door Wouter Borsje
Hahahaha kijk, that's the spirit! :worship:
Mooi met een nieuw kofferbak rubber op de VKB:w00t:
Ehm trouwens iemand een klein lekbakje voor gebruik tijdens de beurs...mijn auto heeft een loopneus....wss de radiator
Dat doet me aan het volgende denken....loopt uw neus en ruiken uw voeten?............dan bent u ondersteboven gebouwd...:woei:
Gr; Wouter.
Mooi met een nieuw kofferbak rubber op de VKB:w00t:
Ehm trouwens iemand een klein lekbakje voor gebruik tijdens de beurs...mijn auto heeft een loopneus....wss de radiator

Dat doet me aan het volgende denken....loopt uw neus en ruiken uw voeten?............dan bent u ondersteboven gebouwd...:woei:
Gr; Wouter.
Moderators: Mark Smeets