De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2009 14:38 #752289 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
Nou Jeroen, ik zou zeggen, open zelf een topic!

Als je een serieus topic in het V3C-caf? zet, kun je er NIET vanuit gaan dat iedereen precies reageert zoals jij wilt. Elke bijdrage aan dit topic is een bijdrage, en in welke zin jij dat wilt zien geldt niet voor iedereen. Om er dan maar een ringcompositie van te maken: "Open zelf een topic".

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-01-2009 19:38 #752348 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
Als iemand mee wil dan graag persoonlijk PB naar mij.
Ik ben klaar met dit topic.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2009 20:28 #752356 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
huh?

Het lijkt me handiger om er een nieuw topic voor te openen bij de evenementen. Als het alleen nog via PB verder gaat schiet het niet op lijkt me...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2009 10:45 #752398 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum

Bodejodel;86261 schreef : huh?

Het lijkt me handiger om er een nieuw topic voor te openen bij de evenementen. Als het alleen nog via PB verder gaat schiet het niet op lijkt me...

Dat gaat niet want het is mijn persoonlijke initiatief. Wel ga ik snel met Paul praten, om te kijken wat er mogelijk is.
Hier in dit topic schiet het ook niet op, daarom kies ik nu voor pb's. Dat heeft minder ruis dan dit cafe.
De discusie kan in dit topic kan natuurlijk gewoon doorgaan, alleen organisatories lijkt het me verstandiger om dat niet meer hier te gaan doen. Deze zaken lopen steeds door elkaar heen en dat blijkt niet te werken als je stappen wil maken. En om nog grotere misverstanden of conflicten te voorkomen heb ik dat besloten.

Nogmaals nodig ik nog steeds iedereen uit om aan deze actie mee te doen. Het is een actie die ik al wilde doen ver voor dit topic geopend werd.Ik wilde er deze topic mijn inhoud mee geven, omdat dat niet echt het geval was bij het openen er van.Nadat er diverse positieve reactie's op kwamen is het logiserwijze de inhoud van deze topic geworden.Zeker gezien de vele berichten die toen geplaatst werden.En kijk eens naar de aantal 'hits'....zegt genoeg.
Met dit initiatief neem ik inderdaad de leiding hier in, wat niet inhoud dat het op mijn manier moet. Ik zal continu met alle serieuze betrokkenen overleggen over besluiten die genomen moeten worden. Alleen als er totaal andere ideeen ontstaan, die niet meer met de intentie van deze actie te doen hebben, dan is het heel normaal om dat af te wijzen.
Wat niet wil zeggen dat ik creative bijdragen afwijs - integendeel, dat zal ik niet doen. Wel mag ik het beoordelen, en dat deed ik ook.

Hier wil ik het bij laten

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2009 14:16 #752416 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
Helder!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-01-2009 19:10 #752765 door V300 register

punkazz;86050 schreef : ...en er daarna een leuke bestemming voor geven, oftewel een verrassingsvijfbak ;D

Wat origineel, heb ik zoiets niet eerder gehoord - maar dan met een vario? :no_comment:

Ik doe mee. Ik zal 'm nergens tegen aan knallen:halo:.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 14:32 #761491 door V300 register
Op dit moment is er een sponsor die wil schenken wanneer er een goede presentatie door mij kan worden gegeven. Mocht deze sponsor het zien zitten, dan zal er een schenking gedaan worden tussen de 7 en de 10 duizend euro. De kans is erg groot geworden dat ik het krijg omdat de anderen nog geen concreet helder plan hebben.
Tevens heb ik nu 2 kinderhuizen die gerunt worden door Nederlanders en die precies weten welke hulp nodig is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 14:47 #761495 door V300 register
Wow, dat zou goed nieuws zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat je het zo 'professioneel' wilde gaan aanpakken. Respect daarvoor en nu snap ik jouw doelgerichte houding in dit topic ook heel goed.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 23:21 #761623 door V300 register
Thanx...

En hoe staan jullie er op dit moment tegenover? wie wil/kan er nog steeds mee in oktober?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 23:28 #761625 door V300 register
Nog altijd hetzelfde: enthousiast over het idee, maar onzeker of het mij gaat lukken. Zodra ik mijn rooster voor volgend jaar heb kan ik er meer over zeggen. Probeer daar in augustus achter te komen. Wat betreft eventuele additionele sponsoring heb ik alvast een beginnetje: mijn pa heeft een bedrijf en dat is uiteraard mijn eerste sponsor.

Wat kan ik bieden? Twee handen en misschien wat kleren?! 'Onze' kerk zamelt elk jaar kleren in, weet niet hoe dat precies geregeld is, maar ik zal eens navraag doen. Wordt altijd in de loods van het bedrijf van mijn familie opgeslagen. Weet niet of dat dit jaar ook zo is, maar wellicht dat daar wat opslagmogelijkheden liggen voorafgaand aan de reis (indien nodig). Zal ik ook eens navragen.

Weet jij al wat je precies gaat vervoeren/welke hulp je gaat bieden?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC