De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
- V300 register
- Verbannen
-
Ik rij ook graag maar er is ook nog een leven na deze actie, ik ga mezelf niet uitputten. Ooit eens een vrachtwagen in te weinig dagen uit Sevilla Spanje terug gereden zonder afwisselen. Alle boetes waren gelukkig voor Endemol, en ik lag nog 3 dagen gaar op de bank... dat doe ik niet meer.
Natuurlijk is het prima om jou auto ook mee te nemen, maar is ie in conditie dan? En er moeten idd 2 mensen bij in, mee eens?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;86038 schreef : Als ik een tip mag geven: neem a.u.b. geen CVT. Een handbakseltje is betrouwbaarder tijdens zo'n reis denk ik.
EDIT: zoals Punkazz hierboven dus al aangeeft..
Ik zou zeggen, pak 340's met 5 bak. Een stuk stiller onderweg..
Of een 360 natuurlijk, kun je in Duitsland goed doorrijden :+
- V300 register
- Verbannen
-
...en er daarna een leuke bestemming voor geven, oftewel een verrassingsvijfbakpunkazz;86034 schreef : ... misschien is het een goed/leuk idee om met 3 mensen een 300 te kopen voor deze reis?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Deze 4000ste gaat over een actie voor mensen die het slecht hebben en moeten overleven. Zullen we het dan niet over onze persoonlijke kick's, plezier en avonturen hebben?
Ik zou liever iets lezen over hoe je -zelf- sponsors wil regelen, dat je onvoorwaardelijk mee wil doen, wat je nu te bieden hebt. Natuurlijk is het logies dat iemand afweegt of ie zijn auto hier aan wil besteden.Laten we dan uitvinden wie dat gaan worden.
Waar ik vind dat we ons op moeten richten is:
wie gaat er werkelijk mee?
wie wil zijn auto inzetten?
wie wil als bijrijder mee?
wat wil je zelf besteden aan de reiskosten?
wat doe je om sponsers te werven?
wat wil daar actief gaan doen?
wat kan jij die mensen daar aanbieden?
Dit zijn een paar zaken die er toe doen, en daar moeten we hier in dit topic met elkaar over stoeien...
Ik wil heel graag reacties hierop.
- V300 register
- Verbannen
-
ho, ho, zo was het niet bedoelt h?...dit was geheel ontopic! edit: OK, niet helemaal nee...racousho;86141 schreef : Als iemand een leuke 2 daagse BeNeLux-rally wil organiseren: open daar een Topic voor en ik doe mee.Dan kopen we een 300 afdanker die we helemaal opfokken voor eigen plezier, en crossen er dan de vonken van af..
Deze 4000ste gaat over een actie voor mensen die het slecht hebben en moeten overleven. Zullen we het dan niet over onze persoonlijke kick's, plezier en avonturen hebben?
Ik wil helemaal geen auto vernaggelen, maar ik wil ook niet met ??n van mijn auto's gaan en misschien zijn er meer die er zo over denken. Dus: mochten we met genoeg mensen zijn, dan is een 300 aanschaffen voor een paar honderd euro toch een mooie oplossing? Ook hier zie ik sponsormogelijkheden. Dan zijn er drie mensen die hun eigen gebakje niet hoeven te gebruiken. + dat het ook nog eens 'een kick geeft' om met een auto van een paar honderd euro die je net gekocht hebt helemaal naar Roemeni? te rijden. Dat aspect ga ik niet achterwege laten in mijn verhaal. Ik zit in eerste instantie niet bij een autoclub om ontwikkelingshulp te geven...dat 'we' dat w?l doen is dan toch niet minder waar geworden, of minder belangrijk?
edit: ik zal het dus heus niet laten om de reden dat ik zo nu en dan bijrijder ben...
- V300 register
- Verbannen
-
racousho;86141 schreef : Waar ik vind dat we ons op moeten richten is:
wie gaat er werkelijk mee?
wie wil zijn auto inzetten?
wie wil als bijrijder mee?
wat wil je zelf besteden aan de reiskosten?
wat doe je om sponsers te werven?
wat wil daar actief gaan doen?
wat kan jij die mensen daar aanbieden?