De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Voor die mensen zijn die auto's met inhoud daar toch zeker een jaarsalaris waard.racousho;81992 schreef : Een groep overvallen met oude economies waardeloze auto's? kleine kans...
De tante van de vriendin van mijn zwager
Elke keer dat ze die kant op gaan met een (vracht)auto vol goederen is het weer de vraag of ze aankomen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dingen die snel sneuvelen.
VOor aan de grens moet je gewoon n fles drank of een briefje van 20 dollar of euro meenemn. aan de grenswachten geven en je gaat zo door. Vooral aardig en vrolijk doen..
- V300 register
- Verbannen
-
Wat ik al melde, mijn opa deed dit al 10 tallen jaren, en alleen. Ooit in een Datsun Laurel (!) 6cyl diesel met een aanhanger is ie er mee begonnen. En er was heus wel eens gezeik of gezeur onderweg, met douane of politie. Maar geen overvallen geweest, wel die 20 euro trukjes, en dat is gewoon in die landen...
Nu is hij 91, woont in Spanje, en neemt nog 2x per jaar de auto naar NL....
Ik bedoel ... ondernemen is leven.
Erik zou mee willen, dus dat is al een goeie dekking bij pech.
Als iemand met wat kwetsbare onderdelen wil sponseren, graag!
-Volvo for Life- komt met deze actie dubbelzinnig tot leven!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
en een aandrijfas heb ik ook nog liggen.
Schrijf mij ook maar in !
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zo gingen 3 collega's van me afgelopen zomer naar ghana om daar waterputten te graven, komen ze daar, met een schep die put staan graven, takeltje gemaakt van een oude boom en een halve jerrycan als schep, werkte perfect! wat blijkt, in het dorp nog geen halve km verderop hebben ze wel 50 jerrycans waar ze niets mee doen, een stuk of 10 scheppen, en een stuk of 30 kerels.. ze hadden dus ook zelf wat kunnen bedenken...
bij terugkomst waren m'n collega's tevreden, en ze hadden een leuke safari achter de rug, maar ze kregen toch het gevoel alsof ze genaaid waren.
het is natuurlijk veel makkelijker om een ander je vuile werk op te laten knappen, dat weten zij ook;)
- V300 register
- Verbannen
-
We hebben een aantal maanden om goed onderzoek te doen, en ik zal eens na vragen waar die oude man bezig is geweest. Lijkt me ook wel leuk zijn sporen een beetje letterlijk te volgen. Mijn opa deed veel samen met hulp organisatie's omdat je dan simpelweg meer kunt regelen. Dat was ook mijn plan.AvdAkker;82122 schreef : tsjah, mij lijkt het ook wel leuk. maar ik weet wel dat dergelijke beelden vaak nogal bedriegelijk zijn..
Belangrijkste is dat het een werkelijk goed-doel is & dat iemand bereid is om een kleine
4000 topic-km's
wil maken.En Anjo, wij allemaal willen jou en Erik graag mee hebben, omdat jullie een beetje onze back-up zullen zijn tijdens de pech-pauze's.
Rest me om te zeggen dat ik het leuk vind dat van Leeuwarden tot en met Belgie er mensen zijn die hier aan mee willen werken. Dat is een goed teken!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-