De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
- V300 register
- Verbannen
-
Het ziekenhuis moet alle apparatuur registreren en de herkomst verklaren. Wanneer er te veel schenkingen tussen zitten, dan krijgen ze geen vergoeding meer van de Roemeense regering. Ze kunnen dus geen hulp meer aannemen.
Het schooltje had tafels en stoelen uit Nederlandse scholen in gebruik, en dat moest er allemaal uit. De lokale timmerman moet dat nu gaan leveren, en dus zeker geen buitenlanders. Opzich logies dat je zo de lokale economie een puls geeft, alleen hebben ze niet de vakkennis en de kwaliteit, dus er staat nu veel te wiebelen in de klas, en het geeft onnodige kosten aan het schooltje.
Het advies wat ik kreeg van ervaren 'hulptroepen' is het volgend?:
Het kinderhuis krijgt geen bijstand, behalve van schenkingen, en die hoeven ook geen verantwoording af te leggen. En het is een bekend adres, waarvan men weet dat het een goede investering is. Het voorstel is om voor hun iets te doen.
Gaat er opneer komen dat we er zonder goederen heen gaan, maar wel met cash geld. En daar gaan we met hun inkopen doen, een paar schoenen, blikken verf, boeken, spaarlampen, stookhout,.
Ook vroeg hij of we iets leuks met ze wilden doen, zodat de zich ook eens kunnen ontspannen: een muziekfeestje in huis, een ritje met de auto, voetbalwedstrijdje...
Binnenkort hoor ik meer wat het huis precies van ons zou willen, maar het zal in de lijn liggen van wat ik net schreef, verwacht ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Veel dingen die hier duur zijn, zijn daar net zo duur. Voor hun dus absoluut onbetaalbaar.slb_340;84055 schreef : Slim slim inderdaad.
Tevens: wat voor hun daar duur is, is voor ons goedkoop.
Anjo kan met zijn installatie dan meteen 2 vliegen in 1 klap slaan!racousho;84101 schreef : een muziekfeestje in huis, een ritje met de auto

Ik wil ook voorstellen om de topictitel iets meer van de inhoud van de discussie weer te laten geven.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Had ik ook aan gedacht, en hoewel ik het topic begonnen ben, kan ik mijn eerste post niet meer aanpassen.. de knop edit staat er gewoon niet meer :crazy1: Dus kan ik de titel ook niet aanpassen..Bodejodel;84174 schreef : Ik wil ook voorstellen om de topictitel iets meer van de inhoud van de discussie weer te laten geven.
- V300 register
- Verbannen
-
Jeroen, geloof me. Voor ons kost het geen spreekwoordelijke drol. Al ga je daar 3 weken uit eten. Daar kan je in NL misschien 3 weken wit brood voor kopen..
- V300 register
- Verbannen
-
voeding vers is goedkoper dan hier, verpakt is even duur of duurder.
benzine kost er net als hier ongeveer het zelfde met enkel centen verschil, afhankelijk van locatie, productiedatum...ed.
Wat de topic titel betreft: laten we eerst een goede basis opbouwen voor deze actie: wat gaat het exacte doel worden, gaan we in naam van de club, wie gaat werkelijk sponseren, wat betaal je zelf, wie gaat er werkelijk mee.
Dit alles is nog gebakken lucht zolang er geen concrete stevige toezeggingen zijn gedaan... Ik heb dit vaker gedaan, :yesyes: geloof me.
Ik waardeer het wanneer iemand zich bedenkt... maar doe dat wel snel...
Het zal een taai avontuur worden, met tegenslag,taal barriere, autoschade, onzinnige kosten,vermoeidheid...vergis je niet...:nono:
Ik hoop snel met Erik en Paul van Events.Com te kunnen praten, en hoop daarna met jullie (12) een meeting te hebben. Dat zal ik dan PBen. Mensen die dit lezen, niet mee willen of kunnen maar wel willen steunen, mogen altijd reageren. Ik hoop deze actie onder de club vlag te krijgen, dus ieder lid kan dan actief betrokken worden.
Wanneer dit allemaal duidelijk is dan is het erg simpel voor Wouter om deze Topic naam te hernoemen. Dat zullen we hem dan wel vragen te doen.
Wat zouden jullie in de titel willen dan?
Ik dacht -V3C Topic 4000 for life-
Overigens hoop ik wel dat ik dan geen Geregistreerde Gast maar Lid ben geworden...kan ik ergens urgentie punten scoren? :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
racousho;84218 schreef : Kan ik ergens urgentie punten scoren?
hummm, jaaa.. het bijhouden van wel/niet V3C lid is er de laatste tijd ook een beetje tussendoor geschoten.
Ik wil proberen om met de nieuwjaarsschoonmaak ook wat te wijzigen aan de registratie via het ledenmenu; zodat je voortaan d??r je forumnaam kunt invullen (dit in plaats van de link naar je ledenaccount in je forumprofiel)
daar kan ik meer mee spelen idzv het laten uitdraaien van een lijstje met usernamen die aan actuele ledenlijst gekoppeld is.
Dan is het controleren van de tabel met V3C leden op het forum veel makkelijker, want dan pik je de verschillen er zo uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Het andere punt;of we deze actie onder de club vlag gaan doen, is nog onduidelijk. Voorlopig blijft het mijn persoonlijke initiatief en eigen verantwoordelijkheid, en dat geldt dus ook veur allen die er aan mee willen blijven doen. Dit ter informatie...
- V300 register
- Verbannen
-