De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2009 21:54 #746241 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
of ik meega hangt er vanaf wanneer deze goeie doel periode gaat vallen, m'n zomervakantie gaat halverwege deze maand geboekt worden dus dat zit al vol.. en bij terberg is een dag vrij vragen altijd wel ok, maar een week of meerdere weken word al gauw een probleem..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2009 22:33 #746254 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
Begrijp ik, dat zal voor iedereen gelden. Zelf kan ik bepalen wanneer ik vrij ben of werk,dat kan niet iedereen. Een optie zou kunnen zijn in de herfst vakantie ergens eind oktober, dan is het ook nog redelijk weer om in te rijden. Een week moet genoeg zijn. Hier gaan we het natuurlijk nog over hebben met elkaar. En lukt het echt niet, dan heb je je best gedaan toch?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2009 12:28 #746500 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
Ik denk dat zo'n project wel gesponsord kan worden door Freeroad. Als het goeie doel en de media heel goed naar voren komen.

Dan kan ik dus ook wel 'vrij' regelen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 15:16 #746526 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
Ik ken zijdelings een project in Koerdistan (Zuid-Oost Turkije). Daar is behoefte aan verbandmiddelen, rolstoelen, meubilair etc. Als je in Turkije geen familie hebt die voor je wil of kan zorgen wordt je gewoon gedumpt in een soort opvanghuis waar mensen (vnl. analfabeten) ,meestal verplicht moeten, werken uit de arbeidsvoorziening. Alles zit daar door elkaar: dementen, mensen die niet meer kunnen lopen, psychische aandoeningen, alleenstaande ouderen, verstandelijk gehandicapten, etc. etc. De autoriteiten en gemeenschappen geven er niets om.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2009 16:39 #746541 door V300 register
Mja.

je kan de wereld ook weer niet veranderen. Ik vind het ook fout om te denken van, bleh ik zit hier op mn jonge leeftijd met n eigen appartement, dikke auto v/d zaak en ga op wintersport terwijl ze ergens anders geen water drinken.

Als je zo gaat denken dan word je gek..

Wij leven hier zo, die mensen daar op een andere manier. Iedereen draagt zn steentje bij geloof ik, en ik ook af en toe echt wel - maar zal het ooit helemaal veranderen?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 16:45 #746547 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
De grens ligt bij mij niet bij geld. De grens ligt bij medemenselijkheid en humane omstandigheden. Geld sturen naar een corrupte economie als Turkije heeft geen zin, wel ter plekke spullen afleveren.

Maar ook in Nederland leven ouderen onder omstandigheden waardoor ik soms de tranen in mijn ogen krijg; onbegrijpelijk hoe wij dit kunnen accepteren. Ik zou zo niet willen leven.

Ik heb altijd geleerd: "wat u zelf niet wilt dat geschied, doe dat ook een ander niet".

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2009 17:18 #746559 door V300 register
Dat is zo dat is zo.

Daarom, wil ik ook wel mn steentje bijdragen. :)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 18:39 #746580 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
Zuid-oost Turkije zou ik al helem??l niet heen gaan... sorry hoor, maar ik vertrouw ik die lui niet. Er zullen best goede mensen tussen zitten, maar er hoeft maar ??n kwaadwillende te zijn...

d??rom vind ik dit soort individuele acties nogal riskant (waar ik niet mee wil zeggen dat ze niet goed zijn!).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2009 20:14 #746589 door V300 register
Het hoeft niet individueel te blijven.

Zoek een paar sponsors. Tv / media die mee gaat en het is al een stuk groter..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-01-2009 14:32 #746703 door V300 register

volvofiel;82672 schreef : Zuid-oost Turkije zou ik al helem??l niet heen gaan... . Er zullen best goede mensen tussen zitten, maar er hoeft maar ??n kwaadwillende te zijn...

chill : we gaan niet naar zo-Turkye, deze actie niet. Wij gaan naar Roemenie of directe omgeving.

ook: Het is net andersom:
er zullen best kwaadwillende mensen tussen zitten, maar er hoeft er maar een goed te zijn...
en dat is een heel goede reden om te gaan want die ene had jij ook kunnen zijn... denk daar maar eens over na wat dat inhoud...

Niemand kan de wereld redden, de wereld wil niet eens gered worden...Morgen hebben we weer verse shit.

Doe dit omdat jij het kan, en leuk zou vinden iemand te plezieren, even toekomst probeerde te geven, een goed moment laat beleven... En geven we onszelf een onvergetelijke reis-ervaring. Reken maar dat het erg leuk is voor jezelf om dit avontuur te beleven.

Ikzelf geef zo meer inhoud aan mijn reislust en avontuurlijke behoefte, denk dat je het zo moet zien...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC