De 4000ste discussie! Een mijlpaal voor het forum
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dan kan ik dus ook wel 'vrij' regelen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
je kan de wereld ook weer niet veranderen. Ik vind het ook fout om te denken van, bleh ik zit hier op mn jonge leeftijd met n eigen appartement, dikke auto v/d zaak en ga op wintersport terwijl ze ergens anders geen water drinken.
Als je zo gaat denken dan word je gek..
Wij leven hier zo, die mensen daar op een andere manier. Iedereen draagt zn steentje bij geloof ik, en ik ook af en toe echt wel - maar zal het ooit helemaal veranderen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Maar ook in Nederland leven ouderen onder omstandigheden waardoor ik soms de tranen in mijn ogen krijg; onbegrijpelijk hoe wij dit kunnen accepteren. Ik zou zo niet willen leven.
Ik heb altijd geleerd: "wat u zelf niet wilt dat geschied, doe dat ook een ander niet".
- V300 register
- Verbannen
-
Daarom, wil ik ook wel mn steentje bijdragen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
d??rom vind ik dit soort individuele acties nogal riskant (waar ik niet mee wil zeggen dat ze niet goed zijn!).
- V300 register
- Verbannen
-
Zoek een paar sponsors. Tv / media die mee gaat en het is al een stuk groter..
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;82672 schreef : Zuid-oost Turkije zou ik al helem??l niet heen gaan... . Er zullen best goede mensen tussen zitten, maar er hoeft maar ??n kwaadwillende te zijn...
chill : we gaan niet naar zo-Turkye, deze actie niet. Wij gaan naar Roemenie of directe omgeving.
ook: Het is net andersom:
er zullen best kwaadwillende mensen tussen zitten, maar er hoeft er maar een goed te zijn...
en dat is een heel goede reden om te gaan want die ene had jij ook kunnen zijn... denk daar maar eens over na wat dat inhoud...
Niemand kan de wereld redden, de wereld wil niet eens gered worden...Morgen hebben we weer verse shit.
Doe dit omdat jij het kan, en leuk zou vinden iemand te plezieren, even toekomst probeerde te geven, een goed moment laat beleven... En geven we onszelf een onvergetelijke reis-ervaring. Reken maar dat het erg leuk is voor jezelf om dit avontuur te beleven.
Ikzelf geef zo meer inhoud aan mijn reislust en avontuurlijke behoefte, denk dat je het zo moet zien...