Volvo 460T tegen een Feroza?!?!
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;77519 schreef : Psssst... 2,3 turbo project hint hint
In een 360 dan?
Dan heb ik meteen NOG een niet-straatlegale auto..............schiet je lekker wat mee op........
Nee eerst de 343T maar eens optimaliseren en "op"rijden. Daarna zien we wel weer........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Al die koude kilometers zijn zonde voor een motor. Zeker voor een relatief zeldzame Volvo 2.3 16V.Toen ik die auto nog had ging ik lekker op de fiets naar mijn werk om de Volvo te sparen!
Op zo'n Feroza blok past vast ook wel een turbo...?
Als je de druk niet te hoog op laat lopen levert dat alweer een hoop extra koppel op.
Met een beetje mazzel is dat blok dan binnen no-time kapot en dan kun je weer een betrouwbare Volvo kopen!
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;77541 schreef : Je woont 5 km vanaf je werk en dan ga je nog met de auto? Neem dan AUB die Feroza!
Al die koude kilometers zijn zonde voor een motor. Zeker niet voor een relatief zeldzame Volvo 2.3 16V.
Toen ik die auto nog had ging ik lekker op de fiets naar mijn werk om de Volvo te sparen!
Op zo'n Feroza blok past vast ook wel een turbo...?
Als je de druk niet te hoog op laat lopen levert dat alweer een hoop extra koppel op.
Met een beetje mazzel is dat blok dan binnen no-time kapot en dan kun je weer een betrouwbare Volvo kopen!
hahaha, geweldig........stelletje ouwe volvo-rotte!
Turbo op de feroza...........dat zou nog weleens een leuk project zijn ja :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;77496 schreef : Misschien is zo'n ding ook nog wel als bestel te rijden. Dat scheelt ook weer 200 euro in de wegenbelasting. Nog eventjes verder denken dus...........
Ben jij een kleine zelfstandige?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
:nono:Lucluc;77563 schreef : Ben jij een kleine zelfstandige?
Van wat ik op foto's van hem zie is hij niet zo heel klein ?n hij heeft een vriendin...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je het lekker basic houd moet dat toch wel lukken? Grotere injectoren, turbo op 0,3 Bar en een IC-stelsel. Uitlaatspruitstukje bakken en klaar is kees... ehhh Buijs...Ovlov 3.6L;77561 schreef : hahaha, geweldig........stelletje ouwe volvo-rotte!
Turbo op de feroza...........dat zou nog weleens een leuk project zijn ja :wtf2:
Ligt zo'n zelfde blok niet ook in een andere Aziaat? Misschien met meer vermogen of zelfs met een turbo?
Die Aziaten hebben vast ook wel eens wat bij de buren geleend...
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;77563 schreef : Ben jij een kleine zelfstandige?
Nope, maar een bestel kun je ook particulier rijden. En nee, ik ben ook niet gehandicapt.........(nouja, misschien geestelijk dan.....)
Bodejodel;77566 schreef : :nono:
Van wat ik op foto's van hem zie is hij niet zo heel klein ?n hij heeft een vriendin...
1,80m lang.
Alweer 1 maanden vriendinloos. Bevalt goed.
Bodejodel;77567 schreef : Als je het lekker basic houd moet dat toch wel lukken? Grotere injectoren, turbo op 0,3 Bar en een IC-stelsel. Uitlaatspruitstukje bakken en klaar is kees... ehhh Buijs...
Ligt zo'n zelfde blok niet ook in een andere Aziaat? Misschien met meer vermogen of zelfs met een turbo?
Die Aziaten hebben vast ook wel eens wat bij de buren geleend...
Wordt alweer een project
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Maar wel street legal... onder die 40% blijf je toch wel... 130 Pk is al een stuk sneller!Ovlov 3.6L;77585 schreef : Wordt alweer een project
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;77586 schreef : Maar wel street legal... onder die 40% blijf je toch wel... 130 Pk is al een stuk sneller!
Zou die bak het houden? Constant op 4WD rijden is ook zowat.........
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je constant 4WD burnouts gaat doen houd het snel op denk ik...

Je gebruikt dat extra vermogen alleen om met een beetje veilige snelheid op de snelweg in te voegen als je de 343 trekt neem ik aan. Voor op constante snelheden heb je het niet nodig. Harder als 80 mag je toch niet met een aanhanger.