wat ga jij dit weekend doen?

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2009 11:20 #796816 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?

volvofiel;119825 schreef : Ho, zo'n shotgun zal wel wat anders zijn dan een luchtbuks/luchtpistool :humor:

Ja meer kracht en lawaai :p

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
13-09-2009 12:04 #796824 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic wat ga jij dit weekend doen?
Ja erg leuk dat (kleiduiven) schieten, toen ik in Amerika was zijn we ook wezen schieten met verschillende wapens waaronder een revolver, jachtgeweer en ook kleiduiven.
De eerste twee waren geladen met "scherp", was echt goed oppassen geblazen dus.

Mooie score idd Jos!

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-09-2009 15:43 #796841 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?
Is ook erg mooi. Het allergrappigste vind ik nog dat ik daar als totale vreemde kwam, met een beetje uitleg dat ik niet uit de States kom en toch wil schieten en binnen 5 minuten had ik de geladen shotgun van de directeur daar in mijn hand :humor: Ik heb niet eens een paspoort oid hoeven laten zien.
Het is echt leuk vind ik. Volgende keer nog eens met pistolen proberen en misschien ook een hunting trip meemaken, dat lijkt me het mooiste van alles.

Trouwens, in de grotere supermarkten hier heb je een complete afdeling vuurwapens. Dan kun je een AK47 in de supermarkt kopen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-09-2009 18:13 #796849 door V300 register

2 Fast 4 U;119795 schreef : Noord Duitsland ongeveer een uur rijden boven Hamburg

Dat heet toch Denemarken? :humor:
Maar ff zonder dollen, is het wat daar? Ik rij er altijd (hard) doorheen op weg naar Denemarken en stop er eigenlijk nooit om eens rond te kijken. Lijkt me zo saai (vooroordeel) ?

Heb overigens vandaag de auto ontdaan van alle stickers en typa aanduiding.
Staat veel netter nu. Lekker strak wit kontje weer.
Versterker ook er in gezet maar nog niet aangesloten heb nog wat technische troubles. Zie leders de vragen in de topics

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2009 18:59 #796860 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?
Zeker wel!!

kingfisher;119861 schreef : Dat heet toch Denemarken? :humor:
Maar ff zonder dollen, is het wat daar? Ik rij er altijd (hard) doorheen op weg naar Denemarken en stop er eigenlijk nooit om eens rond te kijken. Lijkt me zo saai (vooroordeel) ?

Wij vinden van wel, het is wat anders dan Limburg, maar ja, voor ons is het wel goedkoop, we hebben een kennis daar wonen en slapen bij hem, en gaan dan van daar uit een beetje de toerist uithangen, favoriet bij ons is Heide mooi stad met redelijk veel te doen. Dit jaar gaan we eens naar Kiel, ik ben lid van een Duitse [internet] Opel club en ga daar eens kennis maken met de voorzitter, onze tijd is volgeboekt :yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-09-2009 19:02 #796861 door V300 register
21 geworden, goeie vriend getrouwd, feestje bij 'n vriendin gehad, naar Japanse autosport festival geweest, wezen shoppen met papa en mama en vriend. :) leuk weekend.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
13-09-2009 19:42 #796865 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic wat ga jij dit weekend doen?
Gefeliciteerd Stefan!

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-09-2009 20:08 #796866 door V300 register

slb_340;119875 schreef : 21 geworden, goeie vriend getrouwd, feestje bij 'n vriendin gehad, naar Japanse autosport festival geweest, wezen shoppen met papa en mama en vriend. :) leuk weekend.

Ohja, ik zag op facebook heel toevallig dat jij jarig was. Ik wilde nog een PM sturen maar dat ben ik vergeten. Alsnog gefeliciteerd ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-09-2009 09:29 #796900 door V300 register
Zaterdag schilderwerk afgemaakt (op 1 plekje aan het slaapkamerraam na, die moet nog een 2e laag krijgen), boodschappen gedaan.

Zondag oma bezocht, foto's laten zien van de bruiloft (en een setje opgehaald), gebeten door Kees die panisch werd, naar de huisartsenpost, linker voorpoot effectief buiten gebruik, trouwalbum nagelopen welke Tabitha had samengesteld en de bestelling gedaan.

Vandaag wordt het herstellen van de beten. Hopelijk niet tot volgend weekend, maar met een beetje pech...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2009 13:06 #796913 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wat ga jij dit weekend doen?

slb_340;119875 schreef : 21 geworden, goeie vriend getrouwd, feestje bij 'n vriendin gehad, naar Japanse autosport festival geweest, wezen shoppen met papa en mama en vriend. :) leuk weekend.

Zo, daar schrok ik even van... :eek:
Ik dacht even dat ik het feestje verge ten was! Snel even mijn agenda gechecked en dat is gelukkig volgende week pas. :D
Gefeliciteerd!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC