wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
.@ Jeroen: we hebben 't overleefd gelukkig. Al had ik wel 'n flesje wijn teveel op - zo tegen 't einde van de partay. Oepsie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maar de volgende keer leg ik jou aan de ketting, jij kan echt je handen niet thuishouden als je wat op heb:D
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
gelukkig heb je het overleefd zonder dat heerlijke pure dordtse overheerlijke hazelnootgebak..slb_340;120520 schreef : Klinkt goed
.
@ Jeroen: we hebben 't overleefd gelukkig. Al had ik wel 'n flesje wijn teveel op - zo tegen 't einde van de partay. Oepsie.
..maakt toch niet uit dat je die ene fles te veel had,je leeft maar een keer toch? Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Zo het lange weekend in Duitsland is voorbij, we hebben de Blueline eens op snelheid en verbruik kunnen testen, beide bleken mee te vallen.
hoogst gereden snelheid [voordat de vrouw zei dat het wel wat minder kon] op de km teller 160, niet slecht voor een 1.4 met vario, en het verbruik was dus evenredig met de snelheid.
Iets van 1500 km en 153 liter benzine geeft een gemiddelde verbruik van 1 op 9.78, gemiddelde snelheid op de autobahn schat ik op iets van 140 km/h.
afstand op de snelweg was iets van 580 km enkel reis en de rest waren tripjes naar diverse steden, dorpen en andere beziens waardigheden toen was het verbruik bijna 1 op 11.
Al met al waren het een paar zeer fijne dagen om op een andere tekst te komen en alleen te doen waar je zin in heb :y:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als ancilla tilia meedanst heb je geluk, zij is -zeg maar- best wel leuk om naar te kijken:D