wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;120060 schreef : is apk gekeurd en is verzekerd,mijn verzekering heeft me nooit aangemeld al verzekerde..en dat ding is jouw ex 343,nu mijn 343
Ik zou er dan toch achteraan gaan als ik jou was, straks krijg je een bekeuring voor onverzekerd/zonder apk rijden of blijkt dat er iets bij de verzekering niet in orde is waardoor jij toch niet verzekerd blijkt te zijn!
Ik heb er een onaangename ervaring mee gehad, vandaar deze tip!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
@ Jeroen & eh.. Jeroen:
N?? geen Brokking gebak. Cake is prima toch?
ik bedoel.. na 20.00 is het toch alweer bijna bier-tijd enzo
. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Als je zorgt voor genoeg chips (Naturel!!!) en andere zoute meuk bij het bier/de wijn kan ik het gemis van Brokkinggebak wel overleven denk ik...
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
mijn verzekeringsmaatschappij heeft een mega blunder begaan..ik ben verzekerd op deze polis van mijn 343 tot 4-2010..mijn verzekering heeft mij nooit aangegeven bij het rdw al verzekerde.,dit wordt nu eerst uitgezocht waar en wie de fout heeft gemaakt.,en dat ik voor het hele jaar mijn verzekering heb voldaan qua betaling..volvofiel 2;120091 schreef : Ik zou er dan toch achteraan gaan als ik jou was, straks krijg je een bekeuring voor onverzekerd/zonder apk rijden of blijkt dat er iets bij de verzekering niet in orde is waardoor jij toch niet verzekerd blijkt te zijn!
Ik heb er een onaangename ervaring mee gehad, vandaar deze tip!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
brokking gebak gemis overleven is een uitdaging..Bodejodel;120118 schreef : Cake is prima hoor!
Als je zorgt voor genoeg chips (Naturel!!!) en andere zoute meuk bij het bier/de wijn kan ik het gemis van Brokkinggebak wel overleven denk ik...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
en overleefd?Bodejodel;120118 schreef : Cake is prima hoor!
- V300 register
- Verbannen
-
Even testschieten met rifles in plaats van shotguns, dat lijkt me toch leuker. Dan even kijken of iemand nog een mooie rifle aanbiedt tegen een normale prijs en ik ben er klaar voor.Ook even een fitnessadresje zoeken, dat leven in de USA eist vlug zijn tol als je niet zelf kookt maar "uit eten" gaat. De restaurantjes die ze hier goed vinden beschouw ik nog als fastfood, en dan ben ik nog niet 1x bij de mac, kfc, burger king of wendy's geweest.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-