wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;119025 schreef : Fijn dat je het naar je zin hebt. Iedere avond MC-Donalds. Hoe houden ze het vol?
Picture of Siverado 2500 V8 pickup would be nice.
Zit je daar bij een stad of echt op het platte land? Ga je komend weekend al ergens stappen.....? Ik stel me daar zo'n feest met springende stier bij voor of zo'n bar waar de popgroep achter een net of gaas speelt?
Ik zit in een dorp op kleine afstand van grotere bebouwde gebieden. Grand Haven in west-Michigan om precies te zijn.
Ik ben nu 3 dagen hier en 2 dagen 's avonds met collega's een pilsje wezen pakken. Dat gaat hier allemaal behoorlijk goed, behalve dat mijn Nederlandse ID niet altijd geaccepteerd wordt... Ik ga ook niet overal met mijn paspoort rondlopen natuurlijk, je zou het maar kwijt raken.
Er wonen hier veel Nederlanders in de regio (kijk op google earth maar eens naar plaatsnamen in de buurt...) maar dat is allemaal 3e generatie dus ze spreken geen Nederlands meer. Je ziet de invloeden nog wel, doordat bars en restaurants veel van Nederlandse stijlen weghebben. En dan bedoel ik echte restaurants en niet mcDonalds, Burger King, KFC, Dunkin Donuts, Popeyes, Jack in the Box, Taco Bell, Red Lobster etc.etc.etc.
Ik heb mijn internet thuis nog niet werkend, ik zit buiten bereik van het wifi netwerk geloof ik, dus ik kan nog geen foto's uploaden. Dat zal ik wel doen zodra ik thuis verbinding heb.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Och wat hebben wij Meijers de wereld toch verrijktJos360;119018 schreef : Wal-mart en Meijers hebben bijvoorbeeld gewoon alles. Meer groenten dan bij een gemiddelde groentenboer en meer fruit dan je ooit bij elkaar gezien hebt.

'Geluk' dat je 21 bent en lekker een biertje mag drinken.
Nederlands rijbewijs is dus (uiteraard) wel geldig daaro?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
:crazy2:
:yesyes::worship:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Gezien de plaats van de wielen, denk ik grote draaicircel
Kun je kijken naar mogelijke productiebedrijfjes voor (zeldzame) volvo 300 onderdelen (immers de dollar staat laag)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die draaicirkel zou je alleen in nederland last van hebben, in amerika is zeg maar alles gewoon groot waardoor de draaicirkel tov het wegdek normaal beschouwd kan worden:yesyes:
maar containertransport is nog steeds behoorlijk duur en bijna onmogelijk om rendabel als particulier te regelen!Erik;119143 schreef : immers de dollar staat laag
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Containertransport is trouwens wel makkelijk te regelen, kost ongeveer 2000 euro all-in per container. Je hoeft alleen maar TNT of Fed-Ex te bellen. @Joost, Ze hebben veel drive-thru's hier. Ik heb nog geen postkantoor gezien maar wel een pinautomaat en een tankstation Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Daarnaast Frits weer helpen met z'n 360-rally/driftbak
- V300 register
- Verbannen
-
Zo lui dat ze ook niet de moeite hebben genomen om die toren op de achtergrond helemaal af te brekenAvdAkker;119146 schreef : lache bakkie dat, offcourse automaat want amerikanen zijn nu eenmaal lui:o