wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;118634 schreef : Weet je, ik vind Jos van Genugten zo'n oude mannennaam. Da's best grappig, niet?
:humor: Komt over een aantal jaar wel
Er loopt trouwens een behoorlijk actieve pastoor rond met mijn naam (zie google...). Misschien verwar je mij daarmee?

Trouwens, zo'n stage is niet boffen, dat is gewoon ontzettend veel regelen en vragen om het voor elkaar te krijgen. Wel leuk als ik uiteindelijk kan gaan (morgenmiddag :yeah: :worship: :y: )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Anyway - het is gewoon zo.
Net zoals dat iemand Robbie Sportgast heet. Daar zou je nooit een 70 jarige man achter denken.
- V300 register
- Verbannen
-
afhankelijk van het gebied waar je naartoe gaat (oost cq westkust) is er wel een beetje fatsoenlijke groente etc te vinden om te koken.
maar vaak bestaat de "keuken" alleen uit een (huge ass) koelkast en een magnetron, dus kun je er nog niks mee.
- V300 register
- Verbannen
-
Die nam daar een appartementje, maar had er geen kookplaten of oven of iets. Enkel magnetron en barbeque...
. Die is na 'n jaar ook heel hard terug gegaan.Daar had hij een huge villa met een grote cadillac (gezinsauto)en een corvette (weekend) + motorboot van het formaat "GROOOOT"
Hier had hij een klein appartementje en een fiat panda.. *het leven in de USA is een stukje goeikoper...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben inmiddels een beetje gewend hier. Het is erg leuk om hier te werken en te leven, een mooi gebied.
Ik zit noordelijk, maar het is niet waar dat je hier moet zoeken naar gezond eten. Het is genoeg verkrijgbaar. Wal-mart en Meijers hebben bijvoorbeeld gewoon alles. Meer groenten dan bij een gemiddelde groentenboer en meer fruit dan je ooit bij elkaar gezien hebt. Het probleem van de Amerikanen is alleen dat ze het straal voorbij lopen naar de kant-en-klaar gerechten, of ze komen uberhaupt niet in de supermarkt maar gaan elke avond naar mcDonalds of een diner in de buurt.
Er wonen wel veel dikke mensen hier, maar ook genoeg mensen met een normaal postuur. Ook erg leuke dames hier, zeker nu het nog 25-30 graden is. Over een maand of anderhalf begint de winter hier, dan wordt het slecht.
Ik was nooit iemand van Amerikaanse auto's, en dat zal ik ook nooit worden denk ik, maar het rijden van een Silverado 2500 V8 pickup is toch niet verkeerd eigenlijk. Dat is tenminste mijn company-car op dit moment
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Picture of Siverado 2500 V8 pickup would be nice.
Zit je daar bij een stad of echt op het platte land? Ga je komend weekend al ergens stappen.....? Ik stel me daar zo'n feest met springende stier bij voor of zo'n bar waar de popgroep achter een net of gaas speelt?
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;119025 schreef : Ik stel me daar zo'n feest met springende stier bij voor of zo'n bar waar de popgroep achter een net of gaas speelt?
Mwa, da's toch meer in 't zuiden?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-