wat ga jij dit weekend doen?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Koppeling is tussen de 0.10 mm en 0.15 mm.
vario schijven tussen de 0.50 mm en 0.55 mm, stonden ergens bij de 1.90 mm ik heb de twee transmissie delen naar elkaar toe moeten trekken en ben van daar verder gegaan.
Ook de carb heeft wat aandacht gekregen, de verbinding tussen de luchtfilter en de kleppen deksel heb ik omgeleid naar de vacu?m aansluiting van de rembekrachtiger, in eerste instantie floot het geheel maar toen ik de verbinding wat kneep was dat weg, heb een restrictie erin gezet en klaar was Erick, ik kan nu met de CO en stationair schroef de toerental mooi regelen.
Woensdag de auto poetsen van binnen en van buiten, volladen en op vakantie!!!!! :groovy: :woei:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
!Daarna naar de rifle range geweest en lekker een tijdje uitgekuurd met een shotgun in mijn hand. Ik had nog nooit eerder een geweer in mijn hand gehad maar de instructeur geloofde het niet. 18 out of 25 in mijn eerste poging kleiduiven schieten. Dat was behoorlijk goed zei hij! Ik denk dat ik daar wel een lidmaatschap ga nemen, lachen zeg, dat schieten
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jos360;119802 schreef : Ik ben net in de Dutch Village van Holland, Michigan geweest. Lekker kroketten eten
!
Daarna naar de rifle range geweest en lekker een tijdje uitgekuurd met een shotgun in mijn hand. Ik had nog nooit eerder een geweer in mijn hand gehad maar de instructeur geloofde het niet. 18 out of 25 in mijn eerste poging kleiduiven schieten. Dat was behoorlijk goed zei hij! Ik denk dat ik daar wel een lidmaatschap ga nemen, lachen zeg, dat schieten
Ho, zo'n shotgun zal wel wat anders zijn dan een luchtbuks/luchtpistool :humor:
Lijkt me nog wel eens mooi om met zo'n shotgun te schieten