wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;118406 schreef : 1x in de tien jaar schilderen?
Jeetje da's wel lang!
Niet geheel mijn keuze. In 2004 ben ik met de voorkant begonnen en dat ging lekker. Toen ik achter wilde beginnen begon m'n toenmaluge baas te eikelen. (Je gaat nu die examens doen, anders kon het wel eens slecht aflopen bij de komende reorganisatie) Daarna vertrokken naar een andere werkgever waar het niet veel beter was. Nu heb ik eindelijk genoeg dagen gespaard en ben ik uitgerust genoeg om het af te maken... begint m'n huidige werkgever te eikelen. (geen respect voor vakanties van medewerkers, ook niet als ze net getrouwd zijn)
Nu hou ik m'n poot stijf (niet zo moeilijk met een verrekte linker knie) en krijgt dit gewoon voorrang. (en als men er niet blij mee is, ik heb al een uitnodiging voor een gesprek staan elders)
slb_340;118406 schreef : Waarom wit meer nadelen tov donkere kleur? Een donkere kleur neemt meer warmte op o.a. en moet je sneller opnieuw schilderen dan een lichte kleur (welke warmte weerkaatst)..
Op deze hoogte en met de vochtigheid hier slaat het zeer snel groen uit, het is niet schoon te houden. Tevens is de warmte die door de schroten komt minimaal met dit belachelijke glasoppervlak, dus op dat punt zullen we vast weinig merken in de zomer. Hopelijk in de winter wel, maar dat zien we dan wel weer.
slb_340;118406 schreef : Wij schilderen elke 4 a 5 jaar het gehele huis opnieuw om rot tegen te gaan..
Dat is de reden dat ik nu vervelend ben voor m'n baas. In 2002 is de dubbele beglazing erin gegaan op de bovenste verdieping en ik heb sindsdien geen tijd gehad om de raamlatten te schilderen. Dat moet nu.
Als m'n baas nu failliet gaat omdat ik evt een intake niet kan doen, jammer, dat was anders toch wel gebeurt als het zo nauw staat. Met een verse schilderbeurt is m'n huis weer een half jaarsalaris meer waard mocht het fout gaan en het huis eruit moeten.
Overigens, 2e laag zit erop, de steiger kan een stap verder.
Dit is overigens met Sigma schakelverf, blijft minimaal 8 jaar goed. Kost wel 72 euro per 2.5 liter, maar meer dan 7.5 liter past er niet op dit huis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Stomme bazen af en toe..
Begint er wel goed uit te zien, vindt het ook echt n gave kleur! Zal er chique uit zien als ook alles er zo uit ziet!
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
:humor: