Thread zonder onderwerp :D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-06-2011 20:09 #876685 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Kennen jullie trouwens het programma de aller slechtste chauffeur van Nederland?
Hier zijn ze allemaal terug te kijken:
www.hebikietsgemist.nl/programma/2789/ne...r-van-nederland.html

Van onder naar boven ;) Dat er constant aflevering 2 staat is een fout :)
De rest volgt nog, elke dinsdag avond om half 9 ;)

Kijk aflevering 1 maar eens als je het programma niet kent, wat een ramp! Daarna wil je de rest vanzelf ook zien ;)
Ik moet er eerlijk gezegd altijd eerst om lachen, maar eigenlijk is het gewoon om te huilen, dat zulke mensen op de weg rijden.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2011 20:46 #876692 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik blijf er naar kijken, geweldig. Het enige minpuntje circuit Twente is gewoon vliegbasis Twente waar hopelijk mijn nieuwe schuur komt te staan met de tank van Steven. :P

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2011 20:48 #876693 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik heb het een beetje gevolgd en volgens mij is het allemaal fake.

Het hele idee is schaamteloos gejat van RTL, dat had precies zo'n programma. Toen met Gijs Staverman die ons uitnodigde voor een heerlijk avondje verkeersstuntelaars kijken... al rijdende in een cabrio zonder een gordel te dragen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2011 20:48 #876694 door V300 register

elpee;177717 schreef : (...)circuit Twente is gewoon vliegbasis Twente waar hopelijk mijn nieuwe schuur komt te staan met de tank van Steven. :P

...Dus met een beetje mazzel zien we bij toekomstige afleveringen geregeld een Volvo 3-serie in de achtergrond, dwars door het beeld komen schuiven? :D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-06-2011 21:04 #876700 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

Niels;177718 schreef : Ik heb het een beetje gevolgd en volgens mij is het allemaal fake.

Tsja dat vroeg ik me ook af. Die jonge gasten doen het gewoon voor de aandacht, die kunnen wel rijden.. maar die opa? Ik weet niet, zo zie je ze wel eens rijden... (helaas)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2011 21:12 #876706 door V300 register

Wouter76;177682 schreef : In Amerika heb ik dat mogen ervaren en hoewel het waar wij op de interstate rondreden rustiger was dan op de gemiddelde snelweg hier in Nederland beviel het keep your lane principe goed, het gaf een rustiger verkeers beeld.

Waarbij het overigens wel zo is dat de Amerikanen (althans het gedeelte waar wij waren) sowieso al een stuk minder minder 'opgefokt' achter het stuur zitten en het haantjes gedrag cq "ik heb een grotere/duurdere/patserige" auto al veel minder aanwezig is, men gaat er beleefder en respectvoller met elkaar om was onze waarneming.

Een groot nadeel aan dit systeem is wel dat je nog meer in je spiegels moet gaan kijken, het niet spiegelen leverd nu soms al hele penibele situaties op, vooral omdat de snelheids verschillen nogal eens vrij groot zijn, in de V.S is de max voor een groot deel 70 MPH en daar houd het overgrote deel van de bestuurders zich ook aan.

Keep your lane werkt in Amerika goed inderdaad maar alleen bij rustig verkeer. Als het wat drukker wordt zie je dat het faalt tenzij je 5-lane highways hebt (niet aanwezig in 48 staten zo'n beetje...).

Het geeft wel meer ruimte voor mensen die eens rustig door willen planken, je hoeft niet zoveel op te letten en je kunt rustig door de massa heen slalommen.

Overigens is het in de meeste staten al afgeschaft en heb je gewoon "keep right" vaak.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-06-2011 21:27 #876709 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja dat is waar ook, jij hebt daar natuurlijk ruime ervaring mee op mogen doen, leuk ook dit stukje extra info, zijn dingen die ik nog niet wist.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-06-2011 11:40 #876731 door V300 register
zooo... vandaag een 'rustige dag' een keer.

Afgelopen week is het erg hectisch geweest, ik heb in de eerste 3 dagen van deze week genoeg uren gemaakt voor meer dan een normale werkweek; door een vertraging in de productie moest een klant een tijdelijk apparaat hebben; dit moest een "goede gebruikte" worden die een tijd terug ingeruild was. Helaas bleek dit niet z? goed gebruikt te zijn want ik ben vrijdag heel de dag op de zaak geweest om hem in orde te maken en maandagavond nog tot kwart over 10 bezig geweest.

Aansluiten op locatie ging ook niet zomaar even want het ding moest in de lift 2 verdiepingen omhoog. Telefonisch de breedte van de lift nagevraagd "meer dan een meter, moet makkelijk kunnen". Sta je daar; 80 cm. En daar ging mn apparaat van precies 87 cm dus niet in. Konden we hem daar in de hal weer uit elkaar gaan halen :S :@

vervolgens boven weer terug in elkaar gezet; blijken de aansluitingen niet goed aangelegd te zijn. En nog meer van dit soort taferelen maakte dat de dinsdag en woensdag van 8:30 tot 23:30 geheel gevuld werden met op en neer rijden en werken :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-06-2011 11:44 #876733 door V300 register
Om wat voor apparaat gaat het eigenlijk? Geen antieke radio neem ik aan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-06-2011 11:55 #876735 door V300 register
nee klopt, dat is het zeker niet. Er zijn een paar redenen om bedrijfs- en product namen voorlopige nog even niet aan de grote google klok te hangen maar als de tijd rijp is zal ik zeker nog wel een topic met info, plaatjes etc aanmaken :)

Moderators: Mark Smeets