Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ben je zelf zuinig op de spullen van een ander, zorgt zo'n malloot er wel voor dat je de zaak bijna in de prak rijdt :no_comment:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;177617 schreef : Mja, totdat je een keer in een auto van iemand anders rijdt waar je voorzichtig mee om wilt gaan en zodoende erg rustig rijdt, en er ineens een vrachtwagencombinatie voorbij komt zeilen, al toeterend, over het verdrijvingsvlak, en je en passant nog even lekker afsnijdt.
Ben je zelf zuinig op de spullen van een ander, zorgt zo'n malloot er wel voor dat je de zaak bijna in de prak rijdt :no_comment:
WHUUUT?! Auto van een ander = standaard ff testen wat ie kan
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dutchie;177621 schreef : WHUUUT?! Auto van een ander = standaard ff testen wat ie kan
Ga je toch niet voorzichtig mee doen :+
Hha dat ligt eraan wie die ander is..

Nee maar even serieus, als onder voorzichtig rijden 30 op een 50 km weg rijden valt, dan hoor je wat mij betreft niet thuis op de weg! In elk geval niet in de auto van een ander te rijden, als je dat niet aankunt (want dat kun je dus blijkbaar niet dan).
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;177622 schreef : nouja, wat ik eigenlijk bedoelde is dat iemand best een reden kan hebben om een bepaalde snelheid te rijden...
Ook een auto van een ander kan gewoon 120 hoor, geen enkele reden om 80 of 30 ofzo te gaan rijden. Juist met dat langzaam rijden lok je gevaarlijke reacties van anderen uit waardoor je juist meer kans hebt om je auto in de prak te rijden (zoals je zelf zegt).
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;177615 schreef : Origineel hoor, je smilies vergeten.
:D:D:D
Iemand hier deed dat eerder ook altijd, wie was dat ook alweer...?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als je als traagreider over de weg gaat met je eigen gangetje is tot bijna toe al het overig verkeer sneller, iedereen op de weg moet dan rekening met je gaan houden wat altijd extra situaties op gaat leveren die soms nog gevaarlijker gaan zijn als van iemand die veel te hard rijd (manouvres van 1 auto vs manouvres van alle auto's om je heen)
oplettend met het verkeer meerijden is dus simpelweg het veiligst, omdat de meeste snelheidsverschillen lager zijn. bovendien vind ik dit persoonlijk ook het comfortabelst rijden
ik pas mn rijgedrag meestal aan aan de drukte op de weg en de situatie, de nieuwe stukken 5-baans op de A2 vind ik heerlijk om met een gangetje van rond de 200 flink te blazen op de meest linkerbaan; het kan en er zit tot wel 2 rijbanen tussen het overige verkeer dus niemand heeft daar last van. zit ik op een enkelbaans 80 weg met dubbele doorgetrokken streep achter een vrachtwagen; so be it.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;177629 schreef : ...de nieuwe stukken 5-baans op de A2 vind ik heerlijk om met een gangetje van rond de 200 flink te blazen...
Ik tel er 4.... morgen maar eens met de frisse blik naar kijken :+
Tip: rij van Gennep (tussen Nijmegen en Boxmeer) richting Duisburg/Essen. Heerlijke snelweg waar je echt helemaal los kan! Zelfs ik rij daar met beleid hard! De witte 360 had ik daar echt tegen de 200 op de teller....:crazy2:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
[youtube]bmU1gpJzdFw[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-