Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;177710 schreef : Kennen jullie trouwens het programma de aller slechtste chauffeur van Nederland?
Hier zijn ze allemaal terug te kijken:
www.hebikietsgemist.nl/programma/2789/ne...r-van-nederland.html
Van onder naar bovenDat er constant aflevering 2 staat is een fout
De rest volgt nog, elke dinsdag avond om half 9
Kijk aflevering 1 maar eens als je het programma niet kent, wat een ramp! Daarna wil je de rest vanzelf ook zien
Ik moet er eerlijk gezegd altijd eerst om lachen, maar eigenlijk is het gewoon om te huilen, dat zulke mensen op de weg rijden.....
Ik heb plaatsvervangende schaamte als ik dat zie. En nog meer schaamte omdat ik die jongen met die blonde krullen (Cornelis) ken die naast die achterlijke Pim zit die toch wel heel sneu is zeg!!! Stelletje nichten in die wagen jeeeeeeeeeeetje.:uh-uhh:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
dat tweetal is af en toe tenenkrommend :woops:
- Mark Smeets
- Moderator
-
slb_340;177762 schreef : Ik heb plaatsvervangende schaamte als ik dat zie. En nog meer schaamte omdat ik die jongen met die blonde krullen (Cornelis) ken die naast die achterlijke Pim zit die toch wel heel sneu is zeg!!! Stelletje nichten in die wagen jeeeeeeeeeeetje.:uh-uhh:
Nou Stefan dan ligt ons eens in, in hoevere is dit in scene gezet?? Of is die Pim echt zo erg?
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;177718 schreef : Ik heb het een beetje gevolgd en volgens mij is het allemaal fake.
Het hele idee is schaamteloos gejat van RTL, dat had precies zo'n programma. Toen met Gijs Staverman die ons uitnodigde voor een heerlijk avondje verkeersstuntelaars kijken... al rijdende in een cabrio zonder een gordel te dragen.
Dit is dus niet fake, ik ken iemand die daar dus aan mee doet (al is het als passagier)
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
reed achter een tractor aan met hooiwagen erachter, t ding had de laadklep niet goed gesloten en ineens vloog er een bult gedroogd gras de weg op.
kon de grootste berg nog net ontwijken, maar ben toch even gestopt om her en der wat plukken gras van de wielophanging en stabilisator te plukken.
... en uiteraard het vriendelijke verzoek aan de beste boer om het zaakje even op te ruimen (hij stopte gelukkig)
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Doe dan maar de bus met chauffeur, laat hun niet rijden. Met de fiets zullen hun ook wel slingeren/stuur loslaten/gas zoeken:+AvdAkker;177810 schreef : helemaal niet, gewoon t advies geven "ga maar fietsen of neem de bus"