Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 00:10 #825276 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja, snapon is voor "de gewone burger" eigenlijk niet te betalen. Maar als je topspul wilt, is het je merk.
Als ik toch ooit de jackpot win... aiaiai

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 00:55 #825278 door V300 register
Ik heb zojuist een kist van Craftsman gekocht. Volledige set ring/steek/doppen/ratels in zowel metric als SAE maten.
4-22mm in 6-kant & 12-kant. In 1/4e inch, 1/2 inch en 3/4e inch drive.
Ook inbus en schroevendraaiers zit er een complete set bij.

Ik kan weer even vooruit :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 08:12 #825281 door V300 register
grrrr.... Kom ik vanochtend bij mijn auto, zit er een deuk in de achterklep. Op een k*^plaats: direct onder de vouw. Flink diep ook, dus op de vouw is de lak er ook af en er zit al vliegroest op. Maar een briefje onder de ruitenwisser ho maar... Eikels.

Sorry, dat moest ik ff kwijt. :flame:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 08:27 #825283 door V300 register
Echt heel erg vervelend, ik kan er over meepraten. De gedachte is vaak dat het toch maar een oude auto is. Ik hoop dat je het makkelijk kan fixen, misschien met een andere achterklep.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2010 09:14 #825288 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D

setsunakaede;139370 schreef : grrrr.... Kom ik vanochtend bij mijn auto, zit er een deuk in de achterklep. Op een k*^plaats: direct onder de vouw. Flink diep ook, dus op de vouw is de lak er ook af en er zit al vliegroest op. Maar een briefje onder de ruitenwisser ho maar... Eikels.

Sorry, dat moest ik ff kwijt. :flame:

Met jouw wordt ik hier ook helemaal hellig van. Wat is de boodschap van de vandalist? Wat wil ie hiermee duidelijk maken? Welke frustratie moet ie kwijt? Hoe komt het dat er geen gemeenschap is die hem meer begeleid/controleert en andere alternatieven bezorgd (met houdhakken in een bos kun je ook je energie kwijt bijvoorbeeld). Dat is de vraag. Voor mij is dit toch de essentie waar we in de samenleving aan moeten werken. Een verstandige keuze maken voor een vertegenwoordiger die dit kan oplossen, maar ook zelf aan de slag met de buurt om het veiliger, overzichtelijker en vertrouwder te maken.
Sterkte met de verwerking.
Welke kleur, jaartal, etc. Misschien heb ik iets passend staan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 10:06 #825289 door V300 register
Ik gok dat het een fietser is geweest, of een buurtkiddie, die er tegenaan is gesodemieterd en niet de moeite heeft genomen om een briefje achter te laten "want het is toch maar een oude auto". Ik kan het begrijpen, maar snappen en accepteren doe ik het niet.

Een andere achterklep is niet nodig Erik. Ik behandel vanavond de plek met noverox en dan lak er over, en dan is het voor nu even "goed genoeg". Ik kan dat geld beter opsparen voor de grote restauratie, dan gaat er ook een andere achterklep op -- van mijn vorige, witte, winner (Mk2). Daar zit al een spoiler op geklust en daar passen mijn louvres ook op. (ik moet daar tzt wel een nieuwe achterruit in hebben btw... op de huidige zit een flinke kras, door de verwarming heen ook, van de opslag...)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
31-03-2010 10:44 #825291 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Lekker is dat Diede....je pakt het nog best vrij nuchter op vind ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 11:24 #825296 door V300 register
Diede is ook altijd nuchter. Behalve op V3C BBQ's.

Wel kud. Diede.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 18:56 #825345 door V300 register
Niet Volvo-gerelateerd, maar gisteren deed ik toch wel een leuke spot. Normaal kom ik zelden Opel E-Kadettjes tegen (zeker van voor de facelift niet meer), maar gisteren zag ik ineens een bruine 1.3S 4-deurs. Het kenteken was LV-68-PR, dus het was echt een van de eersten (februari 1985). Eens een auto die je vroeger op elke straathoek zag staan (wat waren ze ook saai), nu zeldzaam aan het worden.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2010 19:40 #825350 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
O, die dingen. Mijn broer had een blauwe 1.4i Life van oktober 1990 en zijn vriendin had een rode 1.3S uit 1987.

Leuke dingen. Die blauwe deed het altijd. Wel elk jaar vele honderden euro's bij de apk/onderhoudsbeurt.... :wtf2:

Moderators: Mark Smeets