Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Sedan? Linea Sol?
Een foutje waar wij achter zijn gekomen, en ieder jaar weer in Frankrijk: het leer van het stuurwiel (Linea Sol) zet iets uit, waardoor dit tegen de behuizing schuurt en zodoende iets gaat piepen bij 't sturen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Batterij is nu deze winter ook vervangen, na 8 jaar dienst was het bijna klaar en op ski met dat ding was toch geen optie, dus nieuwe erin! Heb hem nog met de 340 een jumpstart gegeven!
Verder staan er nu bijna 250.000 km op de teller en nog steeds originele koppeling.
Waterpomp is wel al vervangen samen met de D-riem!
Hij heeft echter wel een turbo-probleem: bij zware belading (lees 5 man, plus skiuitrusting en bagage voor 10 dagen) en dan volgas bergop, slaat de elektronische beveiliging erin en neemt hij alles weg naar de motor en loopt hij stationair! Niet zo leuk, zo op een helling op weg naar wintersport!
Aan de kant zetten en motor 1 min uit en het is weer klaar!
Garage denkt vuil in turbo, maar ze vonden het een beetje snel om te reviseren...
Verder is het echt een prachtige auto en een waar plezier om mee te rijden! Ik vind hem zelf een heerlijke motor hebben! Net genoeg vermogen wat mij betreft, want heb geen zware voet!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dat denk ik niet, dan zou hij meer dingen moeten gaan doen behalve ermee uitscheien op zware belasting..Dendorssers;112963 schreef : Garage denkt vuil in turbo, maar ze vonden het een beetje snel om te reviseren...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=118798
www.problemcar.nl/viewtopic.php?pid=582525#p582525
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Deze is wel weer leuk
- V300 register
- Verbannen
-

00:07 punkazz Bekijkt Wie is Online
00:07 AvdAkker Bekijkt Wie is Online
Ik zag dat Anjo nog online was en ik was tegelijkertijd benieuwd of hij mijn PB al aan het lezen was. Blijkbaar was Anjo ook benieuwd of er nog iemand actief bezig was :humor:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-