Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wij rijden altijd op zondag; dan zijn er geen vrachtwagens op de weg. Normaal rijden we met caravan (zo'n 1.100 km) en dan is het wel heel erg haasten wil je het in ??n dag doen. Daarom; 's avonds nog effe snel de tunnel in Lyon door en dan ergens overnachten op een Aire.
Maar nu we met de 345 gaan, hebben we geen caravan bij ons en kunnen we ook niet op een Aire terecht. Bovendien jatten ze als raven op de Route du Soleil onder Lyon.
Wij gaan trouwens direct Duitsland in hier, via de grenssnelweg lekker doorzakken naar beneden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik heb vandaag een leuke oplossing gevonden....
ipv van de rode BMW compact komt Ralf nu gewoon met een ander rood gevaarte:
binnen 5 minuten stond hij voor het raam te kijken waar die zonsverduistering vandaan kwam :humor:
Ik was vorige week ook al op vrijdag middag met Ralf mee geweest, en ik moet zeggen, het bevalt me wel. Ik denk dat ik ook voor het vrachtwagenrijbewijs ga. Volgend jaar tenminste leuk vakantiewerk :y:
Vorige week mocht ik ook een stukje rijden (op afgesloten terrein), terwijl hij geladen was! 36 ton in totaal
Stiekem doet dat toch wel oude tijden herleven, van het 14 jarige jongetje dat na het autowassen ook een stukje mocht rijden yeehaa!Deze week ook weer een klein stukje gereden.. Die bouwvakkers zullen wel raar opkijken. Rijderswissel, en 30 meter later alweer terug wisselen :+
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

Dat was past echt vet (en werken idd).
Deze vliegt leeg gewoon vooruit (400 PK). Vooral die halve versnellingen zijn leuk... zelfs geladen moeten Hyundai's en andere rommel op de rechter baan het ontgelden. Inhalen die hap!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
@ jos, dat is inderdaad werken! heb wel eens een stukje gereden in een een van de eerste terberg trucks en mis je toch wel wat om het makkelijk een hele dag in zo'n ding vol te houden.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;113339 schreef : Vandaag nog 100km gereden met een 40 jaar oude vrachtwagen, dat is pas werken
Wat voor type? DAF 2600? KikkerDAF?
Op de kermis hier staan af en toe nog wel eens stokoude trucks. Een tijdje geleden zag ik nog een DAF 2800 uit 1978.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Stefan;113390 schreef : Wat voor type? DAF 2600? KikkerDAF?
Op de kermis hier staan af en toe nog wel eens stokoude trucks. Een tijdje geleden zag ik nog een DAF 2800 uit 1978.
1978? Pfff, wat nieuw.... hier staan altijd een paar prachtige Mercedes-Benzen (ja, wel vrachtwaggels) uti begin jaren '70....