Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Mindef schreef : Alleen in heel uitzonderlijke situaties zouden regering en parlement kunnen besluiten om weer dienstplichtigen op te roepen voor militaire dienst.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;112529 schreef : Ik vond de combi met de BB ook cool. Maar dit ziet er ook gezellig uit. Hoe heet zo'n caravan ook alweer...check...SMV...hm, hij ziet er toch anders uit. Je bent vrij lang Wouter, pas je er wel in
?
Ook coole combi:
Mijn ouders hebben ook een SMV (achter een Volvo V50, dat dan weer wel), ons plan is om die volgend jaar achter de Saab te hangen en dan een mooie tocht door Noorwegen te maken. Prachtige caravans, relatief licht, erg goed ge?soleerd, innovatief remsysteem (zeker voor die tijd), aerodynamisch. Niet lang geleden had de Volvo 44 vereniging een kampeerweekend bij Alkmaar trouwens, prachtig gezicht: allemaal katteruggen, amazons, P1800's en andere klassieke Volvo's (14x, 16x, 24x), etc) met ook een zeer groot aandeel SMV's. Leuk om even een rondje te lopen over het terrein, echt genieten
Wat betreft koelproblemen kan ik meepraten trouwens: ik heb noodgedwongen (ivm een bij normale omstandigheden al oplopende naald) vlak voor de vakantie mijn radiateur vervangen door een hagelnieuwe. Maakt echt een wereld van verschil! Je kunt ook een originele radiateur laten voorzien van nieuw (zo nodig fijnmaziger) binnenwerk, zodat je uiteindelijk meer koelvermogen hebt. Ik hou wel van originaliteit, maar met dergelijke verbeteringen heb ik geen enkel probleem
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Oerhollands.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Als het tegen zit dan moet we net onder Lyon al tanken.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar ik denk dat wij hem volgende week ook maar volgooien in Luxemburg ja

O wacht eens, over precies een week zijn we Luxemburg al voorbij! Zitten we ergens bovenin Frankrijk.