Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Grote file erachter, met een aantal man auto + caravan naar de kant geduwd, startkabels erbij, auto sloeg meteen aan. Gauw weer verder gereden, alle verlichting uit, koelkast van de caravan eraf, alle andere verbruikers uit (behalve de airco natuurlijk
).Vanmiddag op de overnachtingscamping gaan ze op jacht naar een nieuwe accu. Mag ook wel na een jaartje of 5.
Tja, sleurhut achter de auto (met opgevoerde koelkast en vriezer), alle kermisverlichting aan, navi, radio, etc., en dat op een accu die eigenlijk al vervangen had moeten worden...
Maar goed dat het niet in het zuiden is gebeurd met dik 30 graden, dan was de turbo opgeblazen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Tj??rd;112781 schreef : Wel een beetje een kwestie van 'had voorkomen kunnen worden' dus?
Zeker!
In de strenge winter startte hij al slecht. Het was gewoon de accu, maar hij hield vol dat het de gloeispiralen waren.
Uiteindelijk was het "beide"
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
heel verhaal gemaakt, wat een kwatier werk was.. alles weg omdat ik opeens niet meer ingelogd was :confused:
@ Stefan, leuk ding. Waar kan ik hem afhalen? :+
- V300 register
- Verbannen
-
Maar zo'n moederboard dat in een bierblikje past, waar haal je dat?

(enneh., je zou nog een "na het poetsen ook onderhouden"-topic openen met tips.... hint
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;112799 schreef : Euhm... nog ??n opmkering: Mark, jij hebt ?cht het GLE-diff omdat de GLE er in 1987 uit ging. Toen was er geen GLE/GLS meer, dus nog maar ??n diff.
En toch maakt mijn blauwe GLE meer toeren dan de grijze GLE. En voor zover ik weet ligt er nog steeds de eerste aandrijflijn onder...
Hoe is dat dan te verklaren?
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Daarnaast had jij toch opgezocht dat er vanaf 87 nog maar 1 diff was?
Maar ik wil de vorige eigenaar wel eens mailen of er ooit een nieuw diff onder is gekomen...
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;112798 schreef : heel verhaal gemaakt, wat een kwatier werk was.. alles weg omdat ik opeens niet meer ingelogd was :confused:
Heb ik dus ook.
Ben er al aan gewend hoor.
Verhalen eerst elders tikken, dan pas plaatsen.