Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;112356 schreef : die rare fransozen hebben gewoon draadloos internet op de camping aangelegd :+
Da komp omdat die
Kan ik hier netten en wat kost het. :humor:
Sterkte met Oma.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nu ik die foto's zo zie verheug ik me ontieglijk op mijn vakantie...
- V300 register
- Verbannen
-
Groetjes!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Misschien kan Anjo een intercooler monteren. Kwa vorm is de combi geslaagd, qua kleuren matched auto niet met caravan. Leuk avontuur zo rondrijden met oltimers. Je zult wel veel bekijks krijgen.antiekeradio;112383 schreef : ik knal er even de vakantiefotos 'tot nu toe' tussendoor:
met zo'n trekhaakdop kun je heel de wereld aan, niewaar?
[ATTACH]1749[/ATTACH]
gedurende 1 uur 'gridlock' op de westelijke ring van Brussel (van 4 naar 1 strook wegens wegwerkzaamheden, is niet grappig) hadden we veel tijd om naar de metertjes te kijken. Zie o.a. de buitentemperatuurmeter linksboven, deze was tot boven de 40 graden gestegen...
[ATTACH]1750[/ATTACH]
en dan krijgt ook de motor het warm:
[ATTACH]1751[/ATTACH]
uiteindelijk heb ik hem ongeveer op deze stand kunnen houden, door:
- kachel + ventilatie vol aan
- motorkap op een flinke kier dmv 1-liter fles olie
- af en toe pook in neutraal en lichtjes gasgeven tot 1500 rpm, tbv koelwaterstroming
hij heeft niet gekookt maar het scheelde echt niet veel.
iedere keer als we 1 of 2 auto's konden rijden kwam er een ware hittegolf vanuit de motorruimte.
frappant was dat toen we weer konden rijden de temperatuur na enkele kilometers netjes terug in het midden stond.
Heb je de flyers van de V300club en DAF club ook bij je?
Er zou een luchtbel in gezeten kunnen hebben, maar dan zou nu je vloeistof nivo gedaald zijn. Misschien is een zelfdenkende vin voor dit soort ritjes een goede modificatie?
- V300 register
- Verbannen
-
Heeft denk ik meer iets te maken met warm + oude motor + misschien toch iets onderbemeten radiator + mogelijk versleten fan? oid? (dat weet Wouter vast zelf beter, hij is tenslotte TC (geweest?))
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
een zelfdenkende fan zou helpen inderdaad, maar dat zal lastig worden om zonder schade aan de auto te kunnen monteren.. ik ben er nog steeds vrij trots op dat ik de 1400 + renix + tachorelais etc heb kunnen monteren zonder 1 gaatje te boren of 1 origineel draadje door te knippen. zou fijn zijn als dat zo kon blijven....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Zal vast even letterlijk en figuurlijk zweten zijn geweest met die koelvloeistoftemperatuur meter die in het rood staat.
Fijne vakantie!
Gr; Wouter.