Thread zonder onderwerp :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2008 00:25 #737977 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Misschien ben je op de fiets of met openbaar vervoer wel sneller.

@Ook Steven gezondheid toegewenst. Advies; stap in ieder geval niet te snel over op medicijnen, maar vraag eerst om homeopathische en andere middelen. Deze zijn veelal even effectief, maar minder tot niet schadelijk en hebben vaak nauwelijks bijwerkingen. Het heeft mij in ieder geval goed geholpen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 09:16 #737990 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

Erik;76312 schreef : Misschien ben je op de fiets of met openbaar vervoer wel sneller.
(...)

:humor: Grappenmaker :humor:

OV is zo'n beetje per definitie trager dan de auto. Alleen als je vlakbij een groot station woont, vlak bij een groot station moet zijn en bij voorkeur zo op de intercity kan stappen die van het ene station rechtstreeks naar het andere station rijdt is het nog wel eens sneller/handiger. Op dat soort momenten pak ik ook nog wel eens de trein, zeker omdat parkeren in utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag geen pretje is als je daar de weg niet ontzettend goed kent, en dan nog steeds erg duur is.

Voor al het andere: broem, broem, broem. Tenzij het dus op fietsafstand is :woei:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 09:30 #737995 door V300 register
Ik weet wel, als ik geen OV meer heb, moet het traject wel erg perfect zijn wil ik er gebruik van maken. Met de trein kost me 2:10, maar ik heb 2x 3 minuten de tijd om over te stappen, en dat gaat ongeveer 40% vd tijd niet goed. Auto kost me 1,5u gemiddeld. En is net zo duur ongeveer op dit moment als je voor het OV meot betalen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 09:38 #737996 door V300 register
Dat bedoel ik dus.

Daarbij werk ik in de detachering, en soms heb ik mazzel en kan ik dus fietsen oid, maar soms valt het muntje ook de andere kant op en kom ik op een plek terecht waar je zelfs met de beste wil van de wereld niet gaat komen met het OV. Ja, okee, je komt er wel... na 3 uur overstapleed en anderhalf uur lopen wegens geen bussen naar industrieterreinen enzo...
Nee, dan toch maar een uurtje stilstaan in de file.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2008 09:45 #737998 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D

setsunakaede;76305 schreef : Anjo, hoewel het inderdaad hoogstwaarschijnlijk een koelingsprobleem is, check toch even de condensatoren op het moederboard. Staan de bovenkantjes bol en komt er in het ergste geval bruine zut uit --> moederboard dood. Met een beetje mazzel valt het dan nog onder coulance of garantie.
Reden: een serie slechte caps uit China, die enige jaren terug in een heel aantal pc's zijn gezet. O.a. een hele serie DELL pc's heeft hier een vroegtijdige dood aan gestorven. Dit geeft overigens ook een "thermal event"-shutdown.

moederboard is in perfecte staat;) en ik heb geen dell maar een zelfbouwer incl de nodige led en neon verlichting:D in totaal zelfs 6 fans, krijg zelfs een luchtcirculatie en afvoer in de kast.. ideaal dus, enige is dat die koeler losgegaan is en nu gaat hij op autoshutdown door te hoge processor temp, gister nog wat zitte kloten met de koeler en dat hielp eventjes, zag netjes de temp omhoog gaan en wanneer ik dacht dat hij naar de 70 ging viel ie uit.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 10:19 #738002 door V300 register
Dell is niet de enige fabrikant, Epox bij voorbeeld had het ook.
Ik waarschuwde je ook alleen even, op zich is het een zelf-oplossend probleem aangezien de mobo's die daar last van hadden zichzelf opruimen ;)

Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om de koeler los te laten schieten? Das mij nog nooit gelukt eigenlijk.

Check voor nu even of je koeler er wel recht op zit. Dit is moeilijk te zien als alles in de kast gemonteerd zit, maar als je je moederboard even er uit haalt kan je met een beetje geluk onder de voet kijken; dan zie je het zo.
Oh ja, en vooral niet te veel pasta gebruiken he! Ik heb ooit eens als richtlijn "een klein rijstkorreltje" gelezen/gehoord, en dat dan uitgesmeerd over de hele koelervoet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 12:28 #738019 door V300 register

Pistonpen paultje;76236 schreef : Welke dealer was dat? Een fatsoenlijke diagnose is wel op zijn plaats. Stel dat er bij een vorige beurt bijvoorbeeld te weinig olie in de motor is gedaan. Of een vorige reparatie verkeerd is gegaan....

De almelose dealer: Funnies ofzoiets; klantenbinding nooit van gehoord?
Nou de XC staat in Denekamp, wellicht dat Mensink er wel nader naar kijkt, al was het ter leeringhe ende vermaek.

Pistonpen paultje;76236 schreef : Ik zie hier de raarste dingen voorbij komen wat dat betreft.

Waar is hier? Ben je beroepsmatig met automobielen bezig?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 13:17 #738023 door V300 register
Stage bij Leaseplan;), afdeling Reparaties/onderhoud/banden...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2008 20:58 #738078 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D

AvdAkker;76268 schreef : ff opzoeken welke pasta m'n pa moet halen

Arctic Silver FTW!!!yeehaa!

Mijn peeceetje was officeel een AMD Athlon XP1700 (1466Mhz) , maar hij loopt na een flinke overclockinsessie al 8 jaar stabiel op 2200 Mhz! :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2008 21:48 #738087 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
lol

ik starte vanmiddag weer opnieuw op met speciale industriekwaliteit pasta (niet uit een computerzaak) viel het ding na een minuut of 10 weer uit, dus ik mn cpu koeler voelen, koud. videokaart koeler, ouch! die was gloeiend heet:D. dus nu maar ff zonder videokaartondersteuning, inmiddels is tussen de chip en koeler van dat ding ook een nieuw laagje geplaatst.. de resolutie is nu heel raar breedbeeld, ik kan er maar moeilijk aan wennen.

Moderators: Mark Smeets