Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
morgen m'n pa maar een tubetje koelpasta laten halen en dan hopen dat ik weer m'n pc kan gebruiken, anders ga ik de koeling toch even wat upgraden.. toch wel raar 2 dagen zonder.. realiseer me nu pas dat ik toch eigenlijk best wel veel doe op dat ding.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik mag aannemen dat je dat tegen die tijd wel weer voor elkaar hebtvolvofiel;76262 schreef : Maar dan moet 'ie wel starten:+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Voor zover het een oplossing is heb ik de zijwand uit m'n PC gesloopt en zodra hij mijns inziens te warm wordt zet ik de verwarming uit en mik ik de ventilator op de pc...:woops:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Mwah, binnen Delft fiets ik ook alles hoor, en ook als ik een project in de buurt heb (Rijswijk, Nootdorp... >8km fietsen) fiets ik graag. Kom je tenminste lekker uitgewaaid en wakker op je werk, en 's middags ook weer lekker ontspannen thuis.punkazz;76260 schreef : Wacht maar tot je legaal in je 343 mag rijden!
Ik heb vroeger ook heel wat afgefietst, totdat ik in de grote stad ging wonen.
Echt ziek ben ik ook zelden, maar minstens 2 keer per jaar ben ik aan de beurt met het verkoudheidje.
Maar ik rij nu op en neer naar Gouda, en volgende week naar Hoogvliet. Das toch net niet helemaal geinig meer op de fiets.
- V300 register
- Verbannen
-
LOL @ Jeroen!volvo freak;76291 schreef : dus jij hebt de cv op je pc aangesloten?
Anjo, hoewel het inderdaad hoogstwaarschijnlijk een koelingsprobleem is, check toch even de condensatoren op het moederboard. Staan de bovenkantjes bol en komt er in het ergste geval bruine zut uit --> moederboard dood. Met een beetje mazzel valt het dan nog onder coulance of garantie.
Reden: een serie slechte caps uit China, die enige jaren terug in een heel aantal pc's zijn gezet. O.a. een hele serie DELL pc's heeft hier een vroegtijdige dood aan gestorven. Dit geeft overigens ook een "thermal event"-shutdown.