Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ongelooflijk wat een enorme blubberzooi het bos vandaag was. Probeer daar maar eens doorheen te fietsen, dat lukt echt niet. Sturen gaat niet en je glijdt door allerlei sporen heen.
Er is geen enkel blubber-vrij deel meer aan mijn fiets. De hopen modder liggen zelfs op de bedrading van de dynamo...:woei:
- V300 register
- Verbannen
-
Oh nee, w8 ff, jij zou blijven fietsen geloof ik, toch? Dat was zo lekker gezond
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wat doe jij met een fiets met dynamo in het bos? Dan ben je geen echte biker! :nono:volvofiel;76644 schreef : De hopen modder liggen zelfs op de bedrading van de dynamo...:woei:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar even sereneus: ik verheug me er ontzettend op. We zijn van plan er in de kerstvakantie mee naar Born te rijden (??n keer raden waar naartoe), al is de voornaamste reden dat de 343 zuiniger is dan de 850, en niet zo'n beetje ook. Ik ben benieuwd naar het verbruik als de carburateur weer in orde is.
Maar goed, eerst die snelwegrit. Die heeft 'ie al j?ren niet meer gezien, ik ben benieuwd hoe dat rijdt met gare schokbrekers.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bodejodel;76657 schreef : Wat doe jij met een fiets met dynamo in het bos? Dan ben je geen echte biker! :nono:
Zo af en toe moet ik ook nog es naar school:halo:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
En dan rijd je maar door het bos?volvofiel;76661 schreef : Zo af en toe moet ik ook nog es naar school:halo:
Of is een bospaadje de enige route uit het gat? :humor: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar ik kan natuurlijk door Terborg gaan, maar daar is het druk 's ochtends en ik heb een hekel om weet ik hoe vaak te wachten voor het verkeerslicht. Ook hou ik de naad van m'n onderbroek liever heel, dus ik opteer voor de rust van het bos waar ik doorheen fiets.
In de zomer heerlijk, in de winter, tja... blubberig. Maar dat liever dan de trage meute die via ??n klein landweggetje tussen de auto's door laveert
Om nog maar niet te spreken over het aantal bekeuringen dat jaarlijks wordt uitgekeerd en de verkeersveiligheid.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Anjo; je hebt gelijk, ik moet beginnen met een oud krot, ter bescherming van de 343:humor: