Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;74227 schreef : Ik blij dat auto's niet tellen voor de wet! Anders zou ik (en met mij nog een aantal leden) aan polygamie doen :woops:
dan heeft erik een harem?
en ben ik ook gezegend met 5 voertuigen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;75703 schreef : snik snik...nog maar 2 volvo's over..de special werd vanmiddag total loss gereden door een daf 95..die zag mijn lieve 340 niet staan..eikol..
Weer een 340 minder. Tegen een grote DAF 95 kan een klein Volvootje 340 niet opboksen.
- V300 register
- Verbannen
-
foto's?
:woops:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ziek: nu wel, we zijn op de Autobahn gestrand met een vastgelopen motor van een 2004 Volvo XC90 D5, nieuw blokkie: ?4200 excl. BTW en inbouw. Oei, wat een pijn.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hoe doe je dat?trenning;75891 schreef : Ziek: nu wel, we zijn op de Autobahn gestrand met een vastgelopen motor van een 2004 Volvo XC90 D5, nieuw blokkie: ?4200 excl. BTW en inbouw. Oei, wat een pijn.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hoe doe je dat?trenning;75891 schreef : Ziek: nu wel, we zijn op de Autobahn gestrand met een vastgelopen motor van een 2004 Volvo XC90 D5, nieuw blokkie: ?4200 excl. BTW en inbouw. Oei, wat een pijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Stond ie geparkeerd?
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;75916 schreef : Hoe doe je dat?
Door klaarblijkelijk zonder olie gereden te hebben, overigens ook zonder koelvloeistof. Pas na vastlopen kwamen er de nodige foutmeldinge op de boordcomp. Saillant detail: pas vanaf MJ 2006 zit er een olieniveau-waarschuwing op(zou dit vaker voorkomen?)
Aan de andere kant was de auto ook net aan een servicebeurt toe, wellicht is een serviceinterval van 20000 km toch te lang?
Tevens het blazen op autostrada/autobahn met 170-180 km/u zal ook wel geholpen hebben.