Poedercoaten, het hoe en waarom
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb goede ervaringen met coaten. Ik heb vroeger wel n stuk of 10 brommertjes laten coaten. En dat heeft het altijd jaren uitgehouden.
Misschien een idee trouwens om een keer een soort groupbuy te doen met velgen in gewoon velg-metallic zegmaar:P? Zou een hoop schelen voor de coater met ombouwen ed.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik doe mee! Heb zo al 8 velgen te coaten voor het voorjaar.Pistonpen paultje;187842 schreef : Ik ga ergens na Januari ook de wielophanging van mn 245 laten poedercoaten. Zou een complete achteras (2 serie heeft dus ook het diff in de achteras zitten) kunnen denk je?
Ik heb goede ervaringen met coaten. Ik heb vroeger wel n stuk of 10 brommertjes laten coaten. En dat heeft het altijd jaren uitgehouden.
Misschien een idee trouwens om een keer een soort groupbuy te doen met velgen in gewoon velg-metallic zegmaar:P? Zou een hoop schelen voor de coater met ombouwen ed.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dit gaat echt woeste korting worden als we zo doorgaan..
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;187842 schreef : Ik ga ergens na Januari ook de wielophanging van mn 245 laten poedercoaten. Zou een complete achteras (2 serie heeft dus ook het diff in de achteras zitten) kunnen denk je?
een compleet gestripte achteras wel ja, je moet hem wel demonteren; steekassen, diff, olie en naven eruit. evt maatvlakken voor keerringen/pakkingen etc afdichten en dan kan hij gestraald/gecoat worden.
als er nog olie in achterblijft dan kan dat door een pakking/keerring heenkomen bij het afbakken en dat verpest de coating
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
[mod]Verplaatst naar het poedercoating topic![/mod]Nadat ik mijn stab. stang voor de derde keer heb proberen te spuiten bladderd de verf er nog steeds af.
Ook ontvetten met thinner heeft helaas niet geholpen.
Nu wil ik de delen laten poedercoaten maar weet niet hoe ik de bedrijven moet beoordelen. Op het forum lees ik wel meer de term, poedercoaten dus kom maar op met de ervaring.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Heb je daar al iets van gemerkt Anjo?