V3C Diagnosedag 10 maart
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vanaf boven Zwolle is het wel erg om trouwens hoor (het is praktisch naast de A50 namelijk), maar vanaf het oosten is het binnendoor, echter wel langzamer.
Als je vanaf het pontje even een ommetje maakt en op de Plakkenweg de 1e links neemt en dan weer de 1e links, dan kom je aan het einde bij de rotonde een Zweeds huis tegen waar m'n ouders wonen

- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;195928 schreef : LIKE. Zeker leuke route, ik heb al een halve toertocht gemaakt in die buurt. Moet ik ooit nog eens afmaken.
Vanaf boven Zwolle is het wel erg om trouwens hoor (het is praktisch naast de A50 namelijk), maar vanaf het oosten is het binnendoor, echter wel langzamer.
Als je vanaf het pontje even een ommetje maakt en op de Plakkenweg de 1e links neemt en dan weer de 1e links, dan kom je aan het einde bij de rotonde een Zweeds huis tegen waar m'n ouders wonen
Had er aan toe willen voegen dat de mensen die via Apeldoorn naar Heerde gaan, hier nog langs konden komen voor Koffie, maar heb vandaag te horen gekregen dat ik s'morgens moet werken, en s'middags zit ik in Haarlem.. Kan er dus jammerlijk genoeg niet bij zijn..
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

(en inderdaad een prachtige route langs de uiterwaarden)
- V300 register
- Verbannen
-

Ik ben eens binnendoor gereden naar het blokhutfestijn. Er komt geen einde aan die 80 km-wegen voor je gevoel. Ook volgens Google Maps was het een half uur sneller geweest via de snelweg.
Vroeger ging ik wel eens via het pontje terug naar huis, lopend vanaf station Wijhe naar pontje...lullig als je dan bij de dijk aankomt en ziet dat het hoog water is en je niet naar het pontje kan komen zonder natte (en ijskoude) voeten/enkels/onderbenen te krijgen. Gelukkig kon m'n pa er nog wel met de auto over/door

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Juist omdat het voor mij naar Heerde hooguit ca 25 minuten is baal ik als een stekker dat bij de diagnose dag zijn niet gaat lukken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-