V3C Diagnosedag 10 maart
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;195163 schreef : Ik ben er denk ik bij.
Heb niet zo heel veel te diagnostiseren, maar kan het mooi combineren met een bezoek in Zwolle.
is het toegestaan om kleppen te stellen? Evt. op een parkeerplekje verderop?!
Parkeerplek zat Jos, wees niet bang

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;195208 schreef : gezien de mogelijke complexiteit van sommige storingen is de dag wat betreft diagnoses wel bijna vol, denk dat er afhankelijk van de problemen nog 2 auto's bij kunnen!
Mijn waslijstje was toch niet te lang hoop ik, zou lullig zijn als daardoor andere auto`s niet meer gediagnoticeerd kunen worden.

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Arjen850;195217 schreef : Worden deze storingen vooraf hier al vemeld, om alvast wat te brainstormen? Of ben ik al weer te snel?:crazy1:
bij mij zit er ergens een hinderlijke rammel in de aandrijflijn (er trilt iets mee), lijkt mij een kwestie van een proefrondje, even onder de auto kijken, aanwijzen wat het is en dan los ik het thuis wel op. Is er weer plek voor de volgende die misschien wat minder handig is en meer hulp nodig heeft.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
oh dat kan ik inderdaad nog wel even doenArjen850;195217 schreef : Worden deze storingen vooraf hier al vemeld, om alvast wat te brainstormen? Of ben ik al weer te snel?:crazy1:
nee hoor, maar elke auto die een onregelmatig draaiende motor heeft of startproblemen (zijn er nu 3) is ?f iets dat zo opgelost is of ruim 2 uur werk voordat er ook maar iets gevonden is; we hebben straks liever 8 goede diagnoses als 15 halve toch?josk;195224 schreef : Mijn waslijstje was toch niet te lang hoop ik, zou lullig zijn als daardoor andere auto`s niet meer gediagnoticeerd kunen worden.

- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;195239 schreef : nee hoor, maar elke auto die een onregelmatig draaiende motor heeft of startproblemen (zijn er nu 3) is ?f iets dat zo opgelost is of ruim 2 uur werk voordat er ook maar iets gevonden is; we hebben straks liever 8 goede diagnoses als 15 halve toch?
Je hebt gelijk Anjo. :yesyes:
En er zullen toch wel meer van deze dagen volgen toch?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-