Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;101148 schreef : Frans, ik had je wel gemist. Je bent toch een constante in de club.
Tja, van de oude stempel....
In principe gaat het dagelijks leven al lang op rolletjes maar je merkt wel dat je niet de hele wereld meer aankunt zoals vroeger. Meer behoeft aan vrije tijd en niks aan je kop willen hebben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Toen we langs Doorn reden dachten we nog even aan je, of we je zouden spotten of niet. Ik heb je inderdaad gemist!
Edit: Wouter, ik zie dat de wens van Robbert-Jan is vervuld?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
antiekeradio;100986 schreef : Ik moet in de CSS speciaal voor deze ene link een opmaak-vervangingsvariabele toevoegen die links met die specifieke [code] voorziet van de target=_blank.
Voordeel is wel dat we deze dan ook kunnen gebruiken in andere bericht pagina's, bijv. voor externe links naar onze sponsors.
:worship: Het is je gelukt zag ik net... :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wil bij deze trouwens nog even complimenten uitspreken over de prachtige auto van Pauline... Als mijn auto zo ooit er uit ziet (maar dan een andere kleur en 2 deuren minder) dan ben ik helemaal tevreden...
Frans, ik had je trouwens ook al gemist. Ik had hier gelezen dat je zou komen maar ik heb je nergens gezien.. Jammer.
- V300 register
- Verbannen
-
Waarom is het gewijzigd?
Nu opent het forum in een nieuw kl*te venster, en heb ik dalijk mn hele scherm vol vensters!
Kan het niet weer teruggewijzigd worden naar de oude manier? Dan kunnen mensen die 'm in een ander venster willen gewoon rechtermuisklik *open in nieuw venster* doen.
Mensen met een oude browser zonder tabbladen kunnen nu niet anders dan naar een nieuw venster gaan en moeten dus constant de oude wegklikken. Niet zo heel praktisch als je het mij vraagt.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Het is mij al veel te veel werk als ik eerst www.volvo300club.nl moet intikken en daarna weer op forum moet klikken en dan weer inloggen...
pff nee, in die tijd heb ik al 3 topics gelezen :+
Ik open gewoon internet -> klik op favorieten -> V300forum -> programma vult automatisch gebruikersnaam en w8woord in -> klaar

of maak van het forum gewoon je startpagina

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
probeer voor de grap ook eens v3c.nl dan kom je op een testversie van de website, klik je op forum kom je op het normale up to date forum:D